گوشی‌های پرفروش در هفته‌ای که گذشت

هفته گذشته دو گوشی ۵۷۰۰نوکیا و W۹۵۰ سونی‌اریکسون به عنوان پرفروش‌ترین گوشی‌های بازار تهران از سوی فروشندگان معرفی شدند. ۵۷۰۰Music Editon با گارانتی متفرقه به قیمت ۲۸۵هزار تومان و w۹۵۰ نیز به بهای ۲۴۰هزار تومان در اختیار کاربران قرار گرفته است.

پخش موسیقی و ویدئو، دوربین ۲مگاپیکسلی، سیستم عامل سیمبین، حافظه داخلی ۱۲۸مگابایتی که قابلیت ارتقا تا دو گیگابایت را دارد، از امکانات این مدل از نوکیا است که در کنار وزن ۱۱۵گرمی و تنوع رنگ مشکی و قرمز باعث توجه مخاطبان به این مدل شده است.

اما W۹۵۰ که اگر خاطرتان باشد، چند هفته پیش آن را در همین ستون معرفی کردیم، به‌رغم داشتن دوربین توانسته طی چند هفته گذشته به عنوان یکی از پرفروش‌ترین گوشی‌های سونی اریکسون محسوب شود.

حافظه ۴گیگابایتی، ضخامت کم، مرورگر صفحات وب و بازی‌های سه‌بعدی از جمله فاکتورهایی است که باعث اقبال این گوشی در بازار شده است.

اما از سوی دیگر از آنجا که این گوشی فاقد دوربین است، بسیاری از فروشندگان معتقدند، کاربرانی که دارای مشاغلی خاص هستند و نمی‌توانند در محل کار خود از گوشی‌های دوربین‌دار استفاده کنند، طی چند هفته گذشته توجه بیشتری به این گوشی داشته‌اند.

W۹۵۰ به صفحه نمایش لمسی و قلمی مجهیز است که کار جست‌وجو را آسان می‌کند و با سیستم تشخیص دست‌خط نیز سازگار است.