بازار دیجیتال- مدل‌های PF-۹۰۰۰J و PTR-۷۲ از جدیدترین دستگاه‌های اثرانگشتی و کارت‌خوان شرکت پالیزافزار هستند. طبق اعلام شرکت «پالیزافزار»، PF-۹۰۰۰J یک دستگاه حضور و غیاب اثرانگشتی است با ویژگی‌هایی چون امکان تعریف ۵ اثر انگشت برای هر نفر، امکان استفاده از کارتخوان‌های بارکد، مغناطیسی، بدون تماس و مایفر، امکان استفاده از حسگرهای خازنی‌نوری یا حرارتی باکیفیت ۵۰۰dpi و میدان الکترونیکی با کیفیت ۲۵۰dpi، قابلیت ثبت اثر انگشت بدون نیاز به کامپیوتر و تجهیز به نرم‌افزار مدیریت اثرانگشت برای حذف و اضافه کردن و انتقال اثرانگشت به سیستم‌های دیگر.

PF-۹۰۰۰J همچنین امکان فعال یا غیرفعال کردن اثرانگشت را برای جلوگیری از تردد و همچنین امکان غیرفعال کردن حسگر اثرانگشت در صورت اخلال در حسگر و ادامه ثبت تردد به وسیله کارتخوان دستگاه دارد و با قیمت ۷۴۹هزار تومان به فروش می‌رسد.

طبق اعلام «پالیزافزار» مدل PTR-۷۲J نیز، یک دستگاه کارتخوان حضور و غیاب است که دارای ویژگی‌هایی چون ثبت تردد توسط کارت‌های بارکد، مغناطیسی و بدون تماس، امکان استفاده از چند کارتخوان به صورت همزمان، ثبت تردد به وسیله صفحه کلید، قابلیت ثبت ۱۵۰۰۰تردد و امکان ارسال پیغام برای ۱۰۰۰ نفر است. این دستگاه نیز با قیمت ۴۰۰هزار تومان به فروش می‌رسد.