ماشین‌حساب‌های علمی جدید کاسیو با قابلیت رسم نمودار

بازار دیجیتال- شرکت «Casio» یکی از تولیدکنندگان مطرح ماشین‌حساب، جدیدترین ماشین‌حساب علمی- مهندسی خود را که قابلیت رسم نمودار دارد، روانه بازار کرد. این ماشین‌حساب که FX-۹۸۶۰G slim نام دارد، دارای ویژگی‌هایی چون، سرعت پردازش بسیار بالا، قابلیت اتصال به کامپیوتر از طریق کابل USB، وضوح و شفافیت بالای نمایشگر و اضافه کردن برنامه‌های جانبی است. حافظه اصلی این ماشین‌حساب نیز ۶۴ کیلوبایت و حافظه جانبی آن ۵/۱ مگابایت است.

FX-۹۸۶۰G slim همچنین دارای قابلیت افزایش حافظه تا یک گیگابایت با کارت SD بوده و با قیمت ۱۲۵هزار تومان به فروش می‌رسد. طبق اعلام «تصویر یاد» نمایندگی انحصاری محصولات Casio، مدل FX-۲/۰ Plus نیز یکی دیگر از ماشین‌حساب‌های علمی با قابلیت رسم نمودار این شرکت است که از فروش بالایی برخوردار است.

تجهیز به نمایشگر بزرگ برای محاسبات نامعین (انتگرال و...)، قابلیت اتصال به کامپیوتر از طریق کابل USB-۸۷ به صورت مجزا، قابلیت رسم نمودار، تجهیز به حافظه اصلی ۱۴۶ کیلو بایتی و ۷۶۸ کیلو بایت حافظه جانبی و... برخی از ویژگی‌های این ماشین‌حساب است.

حل معاملات دیفرانسیل، قابلیت برنامه‌نویسی مشابه و حل معادلات تا ۳۰ مجهول از سایر ویژگی‌های FX-۲/۰ Plus است. این ماشین‌حساب با قیمت ۱۰۸هزار تومان و ضمانت «تصویر یاد» به فروش می‌رسد.