سیستم‌های حضور و غیاب با قابلیت‌های متفاوت

بازار دیجیتال- شرکت علم و صنعت سیستم حضور و غیاب جدید خود را با قابلیت شناسایی اثر انگشت در دو مدل به بازار عرضه کرده است. ST-PRO/I و ST-PRO/V دو مدل جدید سیستم حضور و غیاب هستند که اولی فقط با اثر انگشت و دومی هم با اثر انگشت و هم با کارت‌های مغناطیسی، کارت‌های کنتاکتلس‌ و بارکد کار می‌کند.

دستگاه حضور و غیاب مدل ST-PRO/I و ST-PRO/V قابلیت تشخیص اثر انگشت را ظرف مدت ۵/۰ ثانیه دارند و زمان لازم برای معرفی اثر انگشت به این دستگاه‌ها ۳ ثانیه است.

از امکانات این دستگاه‌ها می‌توان به امکان بازخوانی اطلاعات تا ۲۰۰۰۰ رکورد، نگهداری اطلاعات به مدت نامحدود، برقراری ارتباط با کامپیوتر با روش کابلی RS-۲۳۲ یا RS۴۸۵، ارتباط از طریق خط تلفن با استفاده از مودم و استفاده از خطوط شبکه داخلی و اینترنت WAN یا LAN و ظرفیت شناسایی ۹۰۰۰ اثر انگشت توسط سنسور اشاره کرد.

علاوه بر این سیستم‌های حضور و غیاب مدل ST-PRO/I و ST-PRO/V دارای فونت فارسی و لاتین هستند و امکان تنظیم تقویم هجری شمسی و میلادی برای آنها وجود دارد. این دو دستگاه دارای یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش هستند.

دستگاه حضور و غیاب مدل ST-PRO/I شرکت علم و صنعت با قیمت ۷۲۰هزار تومان و مدل و ST-PRO/V با قیمت ۶۷۰هزار تومان به فروش می‌رسند.