اجرای طرح «هر ایرانی یک رایانه» ادامه می‌یابد

به گفته مسوولان طرح «هر ایرانی یک رایانه»، این پروژه تا زمانی که کاملا محقق شود، ادامه خواهد داشت. محمد نصراللهی، مدیرعامل کرسی رایانه که مبتکر طرح «هر ایرانی یک رایانه» است، با بیان این مطلب در جمع خبرنگاران افزود: تاکنون بیش از ۵هزار دستگاه رایانه در این طرح به فروش رسانده‌ایم.

وی با اشاره به اینکه هم‌اکنون ۱۵۰ نمایندگی در شهرهای مختلف کشور برای تحقق طرح مذکور حضور دارند، اظهار داشت: تا زمانی که کرسی رایانه فعالیت داشته باشد پروژه «هر ایرانی یک رایانه» ادامه پیدا خواهد کرد.

نصراللهی با اشاره به برگزاری کلاس‌های رایگان آشنایی با سخت افزار برای تمام علاقه‌مندان، متذکر شد: به منظور تحقق این پروژه ملی قیمت رایانه‌های شرکت را کاهش و خدمات و کیفیت محصول را به بالاترین میزان افزایش داده‌ایم.

وی با بیان اینکه کرسی رایانه با سرمایه‌گذاری مشترک داخلی و خارجی شکل گرفته است، یادآور شد: در ماه‌های اولیه آغاز فعالیت این شرکت، فقط دو دهم‌درصد از تماس‌ها به خرید منجر می‌شد، اما هم‌اکنون ۱۰۰‌درصد تماس‌ها به خرید می‌انجامد.

نصراللهی در خصوص «استرداد بدون قید و شرط» این شرکت گفت: شاید از هر یک‌هزار نفر که رایانه خریده‌اند دو نفر رایانه خود را برگشت داده‌اند و ما نیز با کمال اشتیاق آن محصول را پس گرفته‌ایم.