یکپارچگی در میان شرکت‌ها، تحولات فوق‌العاده‌ای ایجاد خواهد کرد

صنعت انفورماتیک ایران در ابتدا برای هریک از فعالان این بازار سودآور بوده است و دلیل کسب درآمد بالا مانع از حذف واردکنندگان کالاهای کامپیوتری در آن ابتدا شده بود؛ اما گذشت زمان و سرعت بالای پیشرفت تکنولوژی و ورود کالاهای متنوع به این بازار، حذف بسیاری از واردکنندگان عمده قطعات کامپیوتری را در سال‌‌های گذشته به همراه داشته است. محسن بلورفروش با بیان مطالب فوق در سمینار شاب خاطرنشان کرد، تاسیس هر بنگاه اقتصادی به منزله کسب سود است و باید برای حفظ پایداری مجموعه خود با دیدی بلندمدت و به دور از جنجال‌آفرینی به رشد روزافزون موسسه خود اندیشد.

بلورفروش به انحصارطلبی در بازار ایران اشاره کرد و ادامه داد: اگر قطعه ای به صورت انحصاری در اختیار مجموعه ای قرارگیرد، فروش راحت و بی‌دردسرتری را به همراه خواهد داشت.

مدیر عامل شرکت شاب به مشارکت شرکت‌ها در صنعت انفورماتیک اشاره کرد و خاطرنشان کرد: ایجاد یکپارچگی در میان شرکت‌ها و حتی فروشندگان در این صنعت تحولات فوق‌العاده ای را ایجاد خواهد نمود و هماهنگی شرکت‌ها با انجمن و نظام صنفی رایانه ای باعث می‌شود تا تنها ارگانی که جوابگو و تریبون این صنعت محسوب می‌شود، بتواند محکم‌تر و قوی‌تر از گذشته به این بخش اقتصادی کشور نظام بخشد.