توپ رنگی، موسیقی  پخش می‌کند

بازار دیجیتال- یک اسپیکر جالب با طراحی متفاوت به بازار معرفی شده است. این اسپیکر که برای انواع ipod طراحی و تولید شده است، کاملا با اسپیکرهای مربع و یا حتی بیضی شکل موجود در بازار متفاوت است.کاربران این محصول در حقیقت با یک توپ گرد و صاف که قابلیت پخش صدا را هم دارد، مواجه هستند.

این توپ گرد که با نام m Station Orb، به بازار معرفی شده در هفت رنگ مختلف سفید، مشکی، قرمز، سبز، آبی، صورتی و خاکستری طراحی و تولید شده است.به این ترتیب کاربران این دستگاه می‌توانند به راحتی محصول جدیدشان را با دیگر دستگاه‌ها و حتی لوازم اتاق خود هماهنگ کنند.این اسپیکر مجهز به یک ساب ووفر ۳ اینچی با قدرت ۱۵ وات است. علاوه بر این، اسپیکر مدل m Station Orb دارای دوبلندگو با قدرت پخش صدای ۵/۷ واتی است.

به طور کلی طول موج صدای پخش شده از این اسپیکر گرد به ۵دسی‌بل می‌رسد. این اسپیکر صدا را به صورت استریو پخش می‌کند و جایگاه قرار گرفتن iPod در آن در وسط این اسپیکر و پشت کلیدهای آن قرار دارد. این کلید‌ها در حقیقت همان کلیدهای معمولی روشن و خاموش، کم و زیاد کردن صدا، اجرا و توقف (PLAY/PAUSE) است. علاوه بر اینها، این اسپیکر مجهز به یک دستگاه کنترل از راه دور با ده کلید مختلف است که همان کلیدهای روی دستگاه‌های iPod هستند.

ولتاژ مصرفی این اسپیکر برابر ۱۲۰ولت بوده و به وسیله باتری هم شارژ می‌شود. این اسپیکر مجهز به یک پورت USB از نوع mini USB برای اتصال به کامپیوترهای شخصی است. mStation Orb از نوعی پلاستیک سخت ساخته شده و ابعادی برابر ۴×۸/۷×۴/۷ اینچ است. این اسپیکر ۸/۱ کیلوگرم دارای یک لامپ LED کوچک است که در هنگام روشن بودن به رنگ آبی و در زمان خاموشی به رنگ قرمز در می‌آید. این اسپیکر توسط یک شرکت چینی طراحی و تولید شده و زمان عرضه و قیمت تعیین شده آن هنوز اعلام نشده است.