فروش پایین درایوهای سامسونگ در بازار

بازار دیجیتال- در بین تجهیزات کامپیوتری، انواع درایو از دسته کالاهایی هستند که طی دو تا سه ماه گذشته دچار کمترین میزان نوسان قیمت شده‌اند. طبق اعلام فعالان بازار، در حال حاضر درایو با مارک‌های متنوعی چون Asus، Suzuki، Lighton، Sony، LG، Samsung و... در بازار موجود است که در این بین درایوهای Asus، Suzuki و Lighton از فروش بالاتری نسبت به سایر برندها برخوردارند.

این فروشنده معتقد است درایوهای Samsung کیفیت چندان مطلوبی ندارند؛ به همین دلیل از فروش پایینی نیز برخوردارند.

ابطحی، یک فروشنده تجهیزات کامپیوتری نیز از فروش بالای انواع دی‌وی‌دی رایتر در بازار خبر می‌دهد و می‌گوید: با عرضه انواع دی‌وی‌دی رایتر به بازار، مصرف‌کنندگان تمایل بیشتری به تهیه این کالا دارند تا سی‌دی‌رام و دی‌وی‌دی رم‌های معمولی.

این فروشنده نیز از ثبات قیمت انواع درایو طی دو ماه اخیر خبر می‌دهد و می‌گوید: به‌رغم عرضه مدل‌های جدید و پیشرفته به بازار تغییری در نرخ این کالا اعمال نشده است.

مادیران، نمایندگی فروش درایوهای LG نیز با اشاره به ثبات قیمت درایوهای این برند طی یک ماه اخیر از عرضه مدل‌های جدید به بازار خبر می‌دهد کهGSA-H۴۴N و GSA-H۵۵N از این دسته‌اند.

طبق اعلام مادیران این دی‌وی‌دی رایترها به ترتیب با قیمت ۳۷هزار و ۵۰۰ و ۳۸هزار و ۷۰۰ تومان به فروش می‌رسند.

این نمایندگی همچنین از عرضه مدل BLU RAY RW GBW - H۱۰N به بازار طی روزهای آینده خبر داد و گفت: سازگاری با تمام فرمت‌های استاندارد DVD و CD و تجهیز به تکنولوژی BLU-RAY در ضبط و خواندن دیسک‌ها از ویژگی‌های این دستگاه جدید است.

دریا کامپیوتر، نمایندگی فروش درایوهای EMPREX نیز مدل‌های DVD SATA ۱۶X و DVD DUAL ۱۸X را از درایوهای جدید این برند در بازار معرفی کرد که به ترتیب با قیمت ۴۰هزار و ۴۲هزار تومان به فروش می‌رساند.