دوربینی با امکان هدایت تک لمسی

بازار دیجیتال- شرکت Panasonic به تازگی محصول جدیدی را به بازار دوربین‌های فیلمبرداری دیجیتال معرفی و عرضه کرده است. این محصول دوربین فیلمبرداری دیجیتال مدل VDR-D۱۶۰ است که در سری دوربین‌های مبتنی بر DVD و دارای قابلیت ضبط مستقیم روی DVD قرار دارد.

VDR-D۱۶۰ با دیسک‌های DVD با اندازه ۸ سانتی‌متری سازگار بوده و تصاویر را به صورت فایل‌های ویدئویی با فرمت MPEG۲ ضبط می‌کند.

این دوربین امکان ضبط همزمان فیلم و عکس را ندارد؛ اما عکس‌ها را با کیفیت VGA گرفته و ثبت می‌کند.

این دوربین مجهز به سیستم پردازش تصویر LSI بوده و موتور آن از نوع Pure colour است که فیلم‌هایی با وضوح تصویر و تفکیک رنگ مناسب را در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد.

نمایشگر این دوربین فیلمبرداری از نوع LCD بوده و ابعاد آن برابر ۵/۲ اینچ است.

کاربران دوربین فیلمبرداری مدل VDR-D۱۶۰ می‌توانند با استفاده از قابلیت فیلمبرداری در شب این دوربین، در هر زمان از شبانه‌روز فیلمبرداری کنند. این در حالی است که امکان هدایت تک‌لمسی (one-Touch Navigation) این دوربین کار فیلمبرداری با آن را برای کاربرانش ساده‌تر می‌کند.

کاربران این دوربین می‌توانند با استفاده از کارت‌های حافظه SD و SDHC، حافظه‌ای تا حداکثر ۴ گیگابایت را برای فیلمبرداری بیشتر در اختیار داشته باشند.

دوربین فیلمبرداری دیجیتال مدل VDR-D۱۶۰ شرکت Panasonic در حال حاضر با قیمت ۳۷۸هزار تومان و گارانتی شرکت بانیان الکترونیک به بازار عرضه شده است و به فروش عمومی می‌رسد.