پاور جدید THERMALTAKE به بازار آمد

به تازگی THERMALTAKE به عرضه یک پاور ۱۵۰۰ W از سری TOUGH POWER دست زده است که یکی از پرقدرت‌ترین پاورها به شمار می‌آید. توان واقعی این پاور در شرایط ایده‌آل ۱۶۰۰ وات است. این پاور با قدرتی باور نکردنی بیشتر برای قطعات حرفه‌ای ساخته شده است.

از مواردی که این پاور قادر به پشتیبانی از آن است می‌توان به CPUهای INTEL، AMD چهار هسته‌ اشاره کرد.

توجه به این نکته که این پاور تمام خروجی‌های لازم را برای استفاده از محصولات جدید مانند PCIE را فراهم می‌کند، خالی از لطف نیست.

البته قابلیت CABLE MANAGEMENT این پاور شما را قادر می‌سازد به تعداد قطعاتتان CABLE مصرف کنید و از شلوغی و سردرگمی در کیس جلوگیری کنید. یک کانکتور ۲۴ پین، یک کانکتور ۸ پین و یک کانکتور ۴ X۴ پین برای CUP و ۸ کانکتور برای ۴ SATA کانکتور ۶ پین برای PCIE در این پاور تعیبه شده است.

همچنین تمام کابل‌ها دارای روکش محافظ حرارتی است تا از انتقال گرما بکاهد. پاور WO۱۷۱ با داشتن یک فن CM۱۴۰ که با سرعت ۲۳۰۰ RPM کار می‌کند و با تحمل بار HZ ا۴۷ تا HZا ۶۳ در شرایط معمولی ۱۲۰هزار ساعت به طور پیوسته عمر می‌کند.

پاور ۱۵۰۰ از تکنولوژی‌های دیگری نیز بهره می‌برد:

-۱ ۴ کانال خروجی که به طور مجزا ۴ خروجی برای ۱۲ پاور فراهم می‌کنند که تک تک این خط‌ها خود دارای EPS هستند.

۲ - استفاده از یک روکش با کیفیت بالا که نقش موثری در انتقال گرمای داخلی پاور به بیرون دارد.

۳ - دارا بودن یک فن CM۱۴ کاملا بی‌صدا که با داشتن مکش فوق‌العاده هوای داخل پاور را تهویه می‌کند.

۴ - داشتن کفپوش سیلکونی برای از بین بردن کوچک‌ترین فویز که به هنگام تغییر ولتاژ رخ می‌دهد.

۵ - کم کردن لرزش‌های چشمگیر به طوری که می‌توان گفت بیش از ۸۰درصد فویزهایی که بر اثر لرزش به وجود می‌آید، گرفته شده است. از دیگر تفاوت‌های این پاور می‌توان به داشتن پروتکشن‌های محافظتی بسیار پرقدرت OCP، OVP، UVP و SP اشاره کرد که هر یک به نوبه خود می‌توانند از خطرات ناشی از نوسانات برق جلوگیری کنند. با توجه به تمامی موارد ذکر شده راندمان این پاور در شرایط معمولی برابر با ۸۷ درصد است.

پاور جدید THERMALTAKE با قیمت ۳۷۰هزار تومان و ضمانت یک ساله فونیران به فروش می‌رسد.