دوربین لیمویی که در زیر آب عکاسی می‌کند

بازار دیجیتال - در بازار پررونق دوربین‌های عکاسی دیجیتال وقتی تصمیم به خرید یک محصول داشته باشید با انواع مختلف و متنوعی از دستگاه‌ها و دوربین‌های متفاوت مواجه خواهید شد. فهرست بزرگی از هزاران مدل با قابلیت‌های مختلف پیش رویتان هست که در نهایت انتخاب را سخت‌تر می‌کند.

در این میان ممکن است یک محصول به خاطر قابلیتی ویژه یا طراحی خاص، نظرتان را به خودش جلب کند.

این تفاوت جالب گاهی حتی به رنگ بدنه دوربین و طراحی آن هم مربوط می‌شود.

درست به همین دلیل است که بسیاری از شرکت‌های تولید کننده با در نظر گرفتن چنین مواردی محصولات جالب و متفاوتی را حتی از لحاظ رنگ و شکل ظاهر طراحی کرده و به بازار عرضه می‌کنند.

شرکت OLYMPUS هم یکی ازاین شرکت‌ها است که به تازگی محصول جدید خود را که یک دوربین عکاسی دیجیتال با رنگ لیمویی است به بازار معرفی کرده.

دوربین مدل ۷۹۰SW اما علاوه بر ظاهر جذابش، امکانات متفاوتی را در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد.

وضوح تصویر این دوربین به ۱/۷ مگاپیکسل می‌رسد که امکان چاپ عکس‌های آن را با اندازه یک پوستر به کاربران می‌دهد.

این دوربین قدرت زوم اپتیکال تا ۳ برابر را داشته و ۲۳ حالت صحنه‌ای مختلف برای عکاسی در مکان‌های متفاوت دارد.

این دوربین که قابلیت پشتیبانی از ۲۵ زبان زنده دنیا را دارد، علاوه بر حافظه داخلی خود امکان ارتقای حجم حافظه از طریق کارت‌های حافظه تصویری XD را هم دارد.

دوربین جدید OLYMPUS که مجهز به یک نمایشگر LCD با اندازه ۵/۲ اینچ است، از تکنولوژی‌های متفاوتی برای عکاسی بهتر بهره می‌برد. عکاسی در سایه یکی از این تکنولوژی‌ها است امکان عکسبرداری در مناطق کم نورتر را به کاربرانش می‌دهد.

علاوه بر این دوربین‌ مدل ۷۹۰SW دارای تکنولوژی تشخیص چهره هم هست که امکان زوم و بزرگ‌نمایی مراکز خاصی از تصویر را در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد.

با تمام اینها آنچه این دوربین را از دیگر رقبایش متمایز می‌کند، ویژگی‌های ضد شوک، ضد آب و ضد یخ زدگی این دوربین است که امکان عکاسی در شرایط غیرمعمول و سخت را هم در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد.

با این اوصاف کاربران دوربین ۷۹۰SW امکان عکسبرداری تا عمق ۳ متری آب را هم دارند.

این دوربین همچنین مجهز به حالت‌های خاصی برای عکسبرداری در زیر آب است.

طبق اعلام شرکت OLYMPUS این دوربین جدید و جالب از اواخر ماه اکتبر به بازار عرضه خواهد شد.این در حالی است که هنوز OLYMPUS قیمت تعیین شده برای این دوربین را اعلام نکرده است.