پاور جدید GREEN

بازار دیجیتال - GP۱۲۳۰B پاور جدید GREEN است که وعده حضور آن به بازار داخلی طی یک هفته آینده داده شده است. طبق اعلام شرکت آینده سیما، نمایندگی فروش محصولات GREEN، این پاور نخستین نمونه از این کالا با توان بیش از ۱۲۰۰ وات است.

GP۱۲۳۰B با قدرت تحمل ۱۲۳۰ وات حقیقی در درازمدت قادر است تمام سیستم‌های حرفه‌ای به روز را پشتیبانی کند.

پشتیبانی از سخت‌افزارهای حرفه‌ای آینده همچون پلات‌فرم‌های ۴×AMD۴ از مزایای دیگر این پاور به شمار می‌آید.

طبق اعلام آینده سیما، توان واقعی این پاور در شرایط متعادل ۱۲۳۰ وات است و دارای قدرت فوق‌العاده‌ای در شاخه‌های خروجی V۱۲+ است.

به طوری که قادر است در مجموع چهار لاین خروجی V۱۲+ خود شدت جریانی معادل ۹۰A و توانی معادل ۱۰۸۰ را تحمل کند.

این توان خروجی در شاخه V۱۲+ در کنار نویز فوق‌العاده پایین این شاخه سبب شده است تا بهترین شرایط را برای کارکرد سخت‌افزارهای حرفه‌ای مانند کارت‌های گرافیکی ATI ۲۹۰۰XT در حالت CROOS FIRE فراهم کند.

همچنین تمام خروجی‌های مورد نیاز و متناسب با سخت‌افزارهای امروزی در این پاور مشاهده می‌شود.

فاکتور مدیریت کابل با نام CABLE MANAGEMENT کاربران را قادر می‌کند تا فقط از کابل‌های مورد نیاز برای راه‌اندازی سیستم استفاده کنند و سیستم از پیچیدگی کابل کشی داخلی کیس نجات پیدا خواهد کرد.

طبق اعلام این نمایندگی تفاوت عمده این پاور با سایر پاورهای موجود در بازار تولید GP۱۲۳۰B تحت استاندارد SSI EPS است که در استاندارد EPS همه تایمینگ و سیگنال‌های ارسالی و دریافتی بر مبنای شاخه اصلی مصرفی سیستم‌های امروزی یعنی V۱۲+ چیده است.

ولی در ATX۱۲V این چیده‌مان براساس خروجی V۵+ بوده است.

این نمایندگی ضمن اعلام خبر ورود این پاور طی هفته آینده به بازار گفت:‌ هنوز قیمت مشخصی برای این پاور اعلام نشده است و مدل GP ۱۰۳۰B از پاورهای GREEN در‌حال‌حاضر به عنوان آخرین نمونه موجود این کالا در بازار است که با قیمت ۲۱۰هزار تومان به فروش می‌رسد.