پرینتر جدید اچ‌پی مخصوص پرینت عکس

بازار دیجیتال- شرکت اچ‌پی‌ پرینتر جدید اینکجت خود را که مخصوص چاپ عکس است، با قیمت ۱۷۹دلار به بازار معرفی کرده است. HP Photosmart A۶۲۶ مخصوص چاپ عکس طراحی شده و دارای صفحه نمایش چهار و هشت اینچی و لمسی است و قابلیت کار کردن با باتری را نیز دارد.

این پرینتر قابلیت‌هایی چون امکان پرینت مستقیم عکس از روی دوربین، پیش‌نمایش عکس قبل از چاپ، قابلیت پرینت از طریق کارت‌های حافظه و اتصال از طریق USB را دارد.

سرعت بالای چاپ عکس از جمله ویژگی‌های قابل توجه این مدل جدید پرینتر اچ‌پی است.

این مدل پرینتر اچ‌پی در واقع جایگزین مدل A است که سال گذشته عرضه شده و توجه بسیاری را به خود جلب کرد. اندازه چاپ عکس در این پرینتر ۸۷/۱۷×۷/۱۲ است. همچنین این پرینتر قابلیت چاپ عکس‌های پاناروما در اندازه ۱۲×۴ اینچ را نیز دارد.

همچنین داشتن باتری باعث شده در مواقعی که امکان اتصال به برق وجود ندارد، این پرینتر بتواند تا ۷۴عکس را پرینت کند.

کاربر همچنین این امکان را دارد تا قبل از پرینت یک عکس آن را برش داده، قرمزی چشم را برطرف کند و یا تنظیمات کنتراست نور را تغییر دهد. همچنین امکان قراردادن فریم یا دیگر تصاویر ویژه روی عکس نیز وجود دارد. این پرینتر به گونه‌ای طراحی شده که انگشت به راحتی بتواند عملیات پرینت را هدایت کند.

به گفته تحلیلگران این محصول هر چند کیفیت این پرینتر در حد عالی نیست، اما بهتر از کیفیت بسیاری از مغازه‌ها و فروشگاه‌هایی است که امکان پرینت عکس را از طریق کیوسک‌های انتشار عکس فراهم می‌کنند.

سرعت پرینت عکس در این دستگاه چهار عکس در یک‌دقیقه و بیست‌وچهار ثانیه است.