بازار خرید و فروش مانیتور رونق می‌گیرد

بازار دیجیتال- رمضان به پایان رسید و طبق وعده فروشندگان طی این روزها شاهد رونق در بازار راکد تجهیزات کامپیوتری خواهیم بود. طبق اعلام فعالان بازار، به دلیل ماه رمضان بازار خرید و فروش مانیتور مانند سایر تجهیزات کامپیوتری راکد و قیمت‌ها ثابت بوده است، اما با پایان یافتن این ماه و همچنین با توجه به بازگشایی مدارس طی روزهای آینده، شاهد رونق و همچنین تغییر قیمت در بازار این کالا خواهیم بود.

نمایندگی‌های فروش مانیتورهای ال‌جی ، سامسونگ و سونی ضمن اعلام ثبات قیمت مانیتور این شرکت‌ها از عرضه مدل‌های جدید و احتمال تغییر قیمت‌ها طی روزهای آینده خبر دادند.

در مقابل فراسو، نمایندگی فروش مانیتورهای فراسو از رشد ۱۰ تا ۱۵هزار تومانی نرخ مانیتورهای این شرکت طی یک ماه اخیر خبر داده و گفت: مدل‌های Lavanا ۱۷ اینچ و Astaya ا۱۹ اینچ جزو مانیتورهای پرفروش این شرکت هستند که به ترتیب با قیمت ۲۷۰هزار

و ۲۶۰هزار تومان به فروش می‌رسند.

نمایندگی فروش مانیتورهای سونی (ایران رهجو) نیز از کمیاب شدن مدل SDM-HS۹۵P در بازار خبر داد و گفت: این مانیتور ۱۹ اینچ در حال حاضر در بازار موجود نیست و در مقابل مدل SDM-X۹۵K با قیمت ۴۰۵هزار تومان جزو پرفروش‌های بازار محسوب می‌شود.