اسپیکری برای ZUNE

بازار دیجیتال - اگر دستگاه پخش موسیقی قابل حمل پرطرفدار شرکت APPLE بازار انواع دستگاه‌های MP۳ PLAYER و حتی بازار اسپیکر را به خودش مشغول کرده است، اما هنوز کاربران زیادی طرفدار محصولات رقیب هستند. به همین دلیل هم هست که بسیاری از شرکت‌های تولید کننده سعی‌دارند به طور همزمان نظر هر دو دسته این افراد را جلب کنند.

شرکت ALTEC LANSING هم یکی از این شرکت‌ها است که به تازگی اسپیکر جدید خود را برای طرفداران دستگاه ZUNE شرکت Microsoft تولید و به بازار معرفی کرده است.اسپیکر مدل iMOTION iM۴۱۴ در حقیقت نسخه ZUNE از اسپیکر مخصوص IPOD این شرکت است.این اسپیکر درست بعد از معرفی نسخه دوم دستگاه ZUNE در هفته گذشته به بازار معرفی شد.

این دستگاه دارای دو بلندگو با قدرت پخش ۲/۳ وات برای هر کدام است.یک نمایشگر ۲ اینچی کوچک هم در جلوی این اسپیکر قرار دارد که علاوه بر شرایط باتری و نام فایل‌ موسیقی در حال پخش، امکان نمایش ساعت و تاریخ روز را هم در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد.اسپیکر جدید شرکت ALTEC LANSING در‌حال‌حاضر با قیمتی در حدود ۱۰۰دلار در فروشگاه‌های اینترنتی به فروش می‌رسد.این در حالی است که زمان عرضه عمومی این محصول هنوز اعلام نشده است.