ماژیک دیجیتال ویژه برای نقاشی کودکان روی آی‌پد

دنیای اقتصاد- کاربرد تکنولوژی در زندگی روزمره و حتی سرگرمی‌های مختلف دیگر محدودیتی از نظر سنی ندارد و این روزها کودکان هم به راحتی با تبلت‌های ویژه خودشان کار می‌کنند. درست به همین دلیل هم شرکت Crayola به تازگی ماژیک ویژه‌ای را برای کودکانی که به کار با تبلت آی‌پد علاقه دارند، طراحی و تولید کرده است. این ماژیک دیجیتالی ویژه در واقع امکان کشیدن نقاشی‌های کودکانه روی آی‌پد را برای کاربران کوچک‌تر فراهم می‌آورد. شرکتCrayola در پروژه‌ای مشترک با Griffin این ماژیک را با نام Light Marker تولید کرده است. این ماژیک شبیه ماژیک‌های رنگی است و به کاربران کوچک این امکان را می‌دهد که روی تبلت آی‌پد به راحتی نقاشی بکشند.

این ابزار با استفاده از دوربین مکالمه تصویری که در جلوی تبلت قرار گرفته، حرکات دست کودک را تشخیص داده و آنها را به خطوط دیجیتالی تبدیل می‌کند. این ماژیک دیجیتالی با نرم‌افزارهای مختلف و بازی‌های ویژه‌ای عرضه می‌شود که برنامه‌ نقاشی و طراحی یکی از آنها است.

شرکت Crayola اعلام کرده است که ماژیک نقاشی دیجیتالی ویژه خودش را از ابتدای فصل دوم امسال و با قیمت ۲۰ دلار به صورت رسمی روانه بازار کرده و به فروش عمومی می‌رساند.