بازی رایانه‌ای شتاب در شهر با محوریت شرکت در مسابقه اتومبیلرانی در مراسمی با حضور دست‌اندرکاران تولید این بازی داخلی و مدیرعامل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای رونمایی شد. حسین احمدی مدیر تولید این بازی رایانه‌ای در نشست خبری درباره مراحل ساخت این بازی داخلی گفت: تولید این بازی رایانه‌ای از سال ۱۳۸۷ آغاز شد و ما به دنبال بومی کردن این بازی از طریق استفاده از فناوری‌های بومی بودیم و این مهم با استفاده از نرم‌افزارهای ایرانی پس از ۴ سال و با حمایت بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، محقق شد.به گزارش مهر مدیر تولید بازی شتاب در شهر با تاکید براینکه این بازی رایانه‌ای کپی‌برداری از بازی‌های خارجی نیست و تلاش بر این بوده این اثر بصورت خلاقانه متناسب با ذوق و سلیقه بازی کننده‌های ایرانی ساخته شود ادامه داد: کودکان و نوجوانان علاقه بسیاری به بازی‌های رایانه‌ای با موضوع مسابقه اتومبیلرانی دارند و براین اساس تلاش ما بر این بود که بازی شتاب در شهر به نیازهای کودکان و نوجوانان پاسخ دهد.