نوت‌بوک‌های فوق حرفه‌ای ام اس آی برای گیمرها

دنیای‌اقتصاد- مدل GT۷۰ از نوت‌بوک‌های گران قیمت و فوق حرفه‌ای MSI در بازار داخلی است. این نوت‌بوک دارای ویژگی‌هایی چون تجهیز به پردازنده INTEL CORE I۷-۲.۳GHZ، رم ۱۶ گیگابایتی از نوع DDRIII و هارددیسکی با ظرفیت حافظه ۱۲۸ گیگابایت SSD و همچنین ۷۵۰ گیگابایت SATA است. در مورد درایو نوری این نوت‌بوک هم باید بگوییم که این نوت‌بوک به BLU-RAY مجهز است. کارت گرافیکی این نوت‌بوک فوق حرفه‌ای نیز NVIDIA GTX ۶۷۵۴ با ظرفیت حافظه ۴ گیگابایت از نوعDDR۵ است.صفحه نمایش این نوت بوک نیز ۳/۱۷ اینچ از نوع FHD با وضوح تصویر ۱۹۲۰×۱۰۸۰ نقطه در اینچ است. تجهیز به WIFI ، GLAN، بلوتوث، پورت USB ۳.۰ و... از سایر ویژگی‌های این نوت بوک است. باتری این لپ‌تاپ هم ۹ CELL است.

نوت‌بوک مذکور با قیمتی در حدود هفت میلیون و ۶۲۵ هزار تومان و با ضمانت شرکت ماتریکس به بازار داخلی عرضه شده است.

به غیر از این مدل MSI یک نوت‌بوک فوق‌حرفه‌ای و البته گران قیمت دیگر به بازار عرضه کرده است. این نوت‌بوک که GT۶۰ نام دارد به پردازنده INTEL CORE I۷-۲.۳GHZ، رم ۱۶ گیگابایتی از نوع DDRIII و هارددیسکی با ظرفیت حافظه ۷۵۰ گیگابایت SATA و ۱۲۸ گیگابایت SSD مجهز است.صفحه نمایش این نوت‌بوک هم ۶/۱۵ اینچ از نوع FHD و با وضوح تصویر ۱۹۲۰×۱۰۸۰ نقطه در اینچ است. تجهیز به کارت گرافیکی NVIDIA GTX ۶۷۵۴ با ظرفیت حافظه ۴ گیگابایت از نوع DDR۵، پورت HDMI ، USB ۳.۰ ، E-SATA، بلوتوثف وب‌کم و... از سایر ویژگی‌های این نوت بوک گران قیمت است.

شرکت ماتریکس این نوت‌بوک را همراه با یک موس مخصوص گیم و کیف حمل رایگان به فروش می‌رساند. قیمت این نوت‌بوک هم هفت میلیون و ۴۳۵ هزار تومان اعلام شده است.