نسخه جدید پرندگان خشمگین در راه است

شرکت روویو اعلام کرده که نسخه جدید بازی پرندگان خشمگین را با نام Star Wars ارائه می‌کند. براساس گزارش شرکت راویو، نسخه Star Wars پرندگان خشمگین دارای ۱۰ مرحله مختلف است که کمی با نسخه‌های قبلی فرق می‌کند. در این نسخه از بازی پرندگان خشمگین، فضاهای جدیدی وجود دارد که از آن جمله می‌توان به سیاره سرخ اشاره کرد. بر این اساس، کاربران می‌توانند به مریخ نوردی بپردازند و با فضاهای جدید در این بازی آشنا شوند.

در هر مرحله رازهایی وجود دارد که با گذشتن از آن اتفاقات جالبی می‌افتد و یک سری رازها کشف می‌شود. با گذشتن از هر مرحله و رسیدن به مرحله نهایی تمامی سیاره‌ها کشف می‌شود. این نسخه از بازیAngry birds برای دستگاه‌های مبتنی بر آندروید و iOS ارائه می‌شود و در فروشگاه‌های آیتیونز اپل و Google Play در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

پرندگان خشمگین (Angry Birds) یک بازی ویدئویی فکری، ساخته راویو موبایل است که در سال ۲۰۰۹ توسط شرکت چیلینگو برای پلی‌استیشن همراه و ویندوز منتشر شده‌ است. در این بازی، بازیکنان چندین پرنده را به وسیله یک تیر کمان به سمت سازه‌هایی پرتاب می‌کنند، با هدف اینکه خوک‌هایی که درون آنها پناه گرفته‌اند را نابود کنند. این بازی در سال ۲۰۰۹ برای سیستم عامل آی‌اواس اپل منتشر شد.