جوان ۲۵ ساله‌ای در یک نزاع دسته جمعی نوجوان ۱۷ ساله‌ای را کشته و چند نفر دیگر را نیز با ضربات چاقو مجروح کرده بود، در بازسازی صحنه قتل، انگیزه ارتکاب جنایت را گم شدن گوشی تلفن همراهش عنوان کرد. جوان ۲۵ ساله‌ای به نام میثم که متهم است نوجوان ۱۷ ساله‌ای را به ضرب چاقو کشته و ۳ نفر دیگر را نیز مجروح کرده است در حالی که حلقه‌های قانون بر دستانش گره خورده و کنار متهم دیگر پرونده (برادرش) ایستاده بود در حضور قاضی اسماعیل شاکر به تشریح چگونگی ماجرا پرداخت و گفت: آن روز حالت طبیعی نداشتم.

در حال عبور از این کوچه (محل جنایت) بودم که دست در جیبم کردم و متوجه شدم گوشی تلفن همراهم گم شده است. یک لحظه به نوجوانی که کنار در منزل ایستاده بود مشکوک شدم. آن جا دو نفر ایستاده بودند که من جیب‌های آنها را گشتم در این هنگام یکی از آنها ناراحت شد من هم سیلی به گوشش نواختم.

این موضوع گذشت و دقایقی بعد آن نوجوان رفت و پدرش را آورد ساعت حدود ۸ شب بود که درگیری شروع شد آنها روی سرم ریختند، موتورم را گرفتند و داخل مغازه بردند که به پاسگاه تحویل بدهند.

هنگام درگیری دامادمان هم آمد که ما را آشتی بدهد ولی من با چاقوی آشپزخانه که از قبل همراهم بود ضرباتی به آنها وارد کردم ولی برادرم در صحنه حادثه نبود! پدر مقتول هم که با ضربات چاقوی متهم مجروح شده بود با کسب اجازه از قاضی پرونده گفت: آن روز برای خرید سیگار به بیرون از منزل رفتم که بر حسب تصادف شاطر نانوایی (یکی دیگر از مصدومان) را دیدم و ماجرای گشتن جیب‌های فرزندم توسط متهم را برای او توضیح دادم که ناگهان متهم و چند نفر دیگر در حالی که چاقو و شیشه شکسته در دست داشتند به شاطر حمله و او را مجروح کردند.

من رفتم تا چاقو را از دست میثم بگیرم و شاطر را به بیمارستان برسانم که ضربه چاقویی به پشت گردنم اصابت کرد وقتی برگشتم ضربات دیگری هم بر دست و شانه‌ام فرود آمد. زمانی که من یک چوب دستی را برای دفاع برداشتم دیدم میثم فرار کرد و فرزندم در حالی که خون از گردنش می‌ریخت گفت: بابا میثم مرا زد! و با گفتن این جمله روی زمین افتاد.

او را به بیمارستان بردیم اما متاسفانه جان سپرد. این در حالی بود که برخی مصدومان این حادثه نیز اظهار داشتند که با ضربات چاقوی برادر متهم مجروح شده‌اند اما میثم متهم اصلی پرونده ضمن اعتراف صریح به قتل گفت: آن روز فقط من چاقو داشتم.