انهدام باند سارقان موبایل قاپ

رییس کلانتری ۱۵۳ شهرک ولیعصر(عج) از دستگیری دو سارق حرفه‌ای که اقدام به قاپیدن موبایل شهروندان می‌کردند، خبر داد و افزود: از متهمان تعدادی گوشی مسروقه نیز کشف شده است. به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از پایگاه پلیس، سرهنگ علیرضا حیدری گفت: ماموران دایره پیشگیری در راستای اجرای طرح امنیت محله محور و برخورد با سارقان به ویژه سارقان کیف قاپ، حین گشتزنی در خیابان «نامدار» به راکب و ترک نشین یک دستگاه موتورسیکلت هوندا مشکی رنگ که در حال پرسه زنی و ولگردی بودند مشکوک شده و از آنجا که احتمال می‌دادند متهمان از سارقان کیف قاپ منطقه باشند درصدد دستگیری آنان برآمدند.

وی افزود: در حالی که ماموران لحظه به لحظه برای توقف و دستگیری متهمان به آنان نزدیک می‌شدند متهمان به محض مشاهده واحد گشت، فرار را بر قرار ترجیح داده و به سرعت متواری شدند.با فرار متهمان عملیات تعقیب و گریز پلیسی آغاز و در نهایت دقایقی بعد با اجرای طرح مهار و به کمک چند تیم گشتی مستقر در سطح حوزه استحفاظی متهمان به سرعت دستگیر و برای تحقیقات بیشتر به کلانتری منتقل شده و تحت بازجویی‌های فنی قرار گرفتند.

سرهنگ حیدری با اشاره به کشف چندین دستگاه گوشی مسروقه از متهمان اظهار کرد: در بازجویی های فنی مشخص شد «محمود» و «یعقوب» از سارقان کیف قاپ و موبایل قاپ در جنوب پایتخت هستند.

رییس کلانتری۱۵۳شهرک ولیعصر(عج) تصریح کرد: پرونده‌ای در این رابطه تشکیل و متهمان برای تحقیقات بیشتر در اختیار کارآگاهان پایگاه پنجم پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ قرار گرفتند.