اشتراک گذاری عکس

دنیای اقتصاد- حتما برای شما هم پیش آمده که در مراسمی شرکت کرده‌اید و عکس‌های فراوانی با خانواده و دوستان تان گرفته‌اید و حالا که می‌خواهید عکس یا فیلم‌های گرفته شده با دوستان و اقوام‌تان را به اشتراک بگذارید اینجاست که با مشکل مواجه خواهید شد. در واقع به خاطر حجم زیاد عکس‌ها یا تعداد بالای آنها به راحتی نمی‌توانید عکس‌ها یا فیلم‌های خود را در سایت موردنظر خود به اشتراک بگذارید. برای حل این مشکل بهتر است به سایت www.kicksend.com سر بزنید.

این سایت به کاربران امکان می‌دهد تا عکس‌ها و فیلم‌های حجیم خود را به صورت خصوصی برای دوستان و اقوام شان ارسال یا به اشتراک بگذارند. همچنین این سایت نرم‌افزار مخصوص برای گوشی هوشمند شما را هم در اختیارتان می‌گذارد تا از این طریق نیز عکس‌های خود را در اختیار کسانی که دوست دارید بگذارید.

در واقع با این سرویس می‌توانید هم از طریق کامپیوتر و هم گوشی همراه فایل‌ها و عکس‌های با کیفیت بالای خود را در تعداد زیاد، برای افراد یا گروهی از اقوام و دوستان تان ارسال کنید. با kicksend می‌توانید تا ۳۰ عکس با کیفیت بالا به هر تعداد از دوستان تان که می‌خواهید ارسال کنید و نگران خراب شدن یا دریافت نکردن آنها نباشید