یک دوربین پوشیدنی و مقاوم برای کاربران ماجراجو

دنیای‌اقتصاد- در حالی که تکنولوژی هر روز در حال نزدیک شدن به زندگی روزمره کاربران است، محصولات دیجیتال شخصی قابل حمل و حتی پوشیدنی هم پرطرفدار شده‌اند. درست به همین دلیل هم هست که شرکت‌های تولیدکننده مختلف به طراحی و تولید این نوع دستگاه‌ها روی آورده‌اند. شرکت Drift هم یکی از این تولیدکنندگان است که به تازگی نسل جدیدی از دوربین‌های فیلمبرداری پوشیدنی ورزشی خودش را رونمایی کرده است. این دوربین جدید و جالب که با مدل Drift HD Ghost به بازار معرفی شده است، دارای امکانات مختلف و کاربردی است که می‌تواند نظر کاربران حرفه‌ای و ماجراجو را به خودش جلب کند. این دوربین دارای تکنولوژی ارتباطی Wi-Fi داخلی برای پخش زنده تصاویر روی موبایل‌های هوشمند بوده و به این ترتیب امکان کنترل توسط این موبایل‌های هوشمند را هم برای کاربرانش فراهم می‌کند.

کاربران این دوربین امکان ذخیره پنج دقیقه آخر فیلم روی حافظه داخلی دوربین را داشته و ساختاری مقاوم دارد. این دوربین بدنه‌ای ضد آب دارد و تا عمق ۷/۲ متری امکان کار دارد. البته اگر برای عده‌ای از کاربران این میزان کافی و قانع کننده نباشد می‌توانند با خرید یک کیس ویژه غواصی تا عمق ۵۵ متری آب هم آن را با خود همراه داشته باشند. این دوربین دارای یک دستگاه کنترل دو طرفه است که علاوه بر دکمه‌های شروع و توقف ضبط تصویر، یک LED کوچک روی خودش دارد که نشان دهنده وضعیت کار دوربین است. این قابلیت هنگامی که کاربر دوربین را روی کلاه یا ماشین خود بسته باشد، بسیار کاربردی خواهد بود. این دستگاه کنترل تا فاصله ۱۰ متری فعال است.

این دوربین پوشیدنی جالب با استفاده از لنز هفت بخشی خود می‌تواند با کیفیت بالا و برابر ۱۰۸۰ پیکسلی تصاویر را ضبط و ذخیره کند. این دوربین امکان عکاسی همزمان را هم داشته و باتری قابل شارژ آن تا سه ساعت به طور متوالی کار می‌کند. این دوربین همچنین دارای میکروفن مجهز به سیستم کاهش نویز است و کاربران آن می‌توانند با استفاده از پورت ۵/۳ میلیمتری آن از میکروفن‌های بیرونی هم بهره ببرند.

نمایشگر این دوربین با اندازه ۵/۲ اینچی و از نوع گوریلا گلاس است. این دوربین قرار است از روز بیستم ماه نوامبر و با قیمت ۴۰۰ دلار به بازار عرضه شود.