گروه ام.‌تی.‌ان آفریقای جنوبی اعلام کرد که در طول سه ماهه سوم سال جاری میلادی شمار مشترکان این شرکت با افزایش ۸/۳ درصدی به ۷/۱۸۲ میلیون نفر رسیده است. شرکت ام.تی.ان آفریقای جنوبی اعلام کرده بیشترین میزان رشد کاربران این شرکت در کشورهای آفریقای جنوبی و نیجریه بوده است.

گزارش‌ها حاکی است شمار مشترکان ام‌.تی.‌ان در آفریقای جنوبی با رشد ۱/۴ درصدی به ۴۹۸/۲۴ میلیون نفر رسیده است. از سوی دیگر، شمار مشترکان ام.تی.ان در نیجریه با رشد ۷/۵ درصدی، ۶۴۰/۴۵ میلیون نفر اعلام شده است.

بر اساس این گزارش، شمار مشترکان ام.تی.ان در ایران در طول سه ماهه تابستان با رشد ۸/۲ درصدی ۳۸۲/۳۹ میلیون نفر گزارش شده است. شنیده‌ها حاکی است که شمار مشترکان ام.‌تی.‌ان در کشور غنا نیز با ۸/۴ درصد افزایش در طول سه ماهه سوم سال‌جاری میلادی به ۲۷۰/۱۱ میلیون نفر رسیده است.

در سوریه هم به‌رغم تداوم ناآرامی‌های داخلی با افزایش دو درصدی، شمار مشترکان ام.‌تی‌.ان ۱۱۵ هزار نفر افزایش یافته و به ۰۲۱/۶ میلیون نفر رسیده است. شمار مشترکان ام‌.تی‌.ان در یمن و زامبیا هم به ترتیب با ۴/۵ و ۱/۱۰ درصد افزایش به ۴۴۵/۴ میلیون و ۴۶۰/۴ میلیون نفر رسید. شرکت آفریقایی ام‌.تی.‌ان در ۲۲ کشور آفریقایی و خاورمیانه فعالیت می‌کند.