یک لپ‌تاپ نورسیده از دل

دنیای‌اقتصاد- شرکت DELL لپ‌تاپ جدیدی از سری Inspiron با صفحه نمایش ۱۷ اینچی به بازار عرضه کرده است. این لپ‌تاپ جدید به پردازنده Intel® Core™ i۷-، سیستم‌عامل Windows® ۷Home Premium, ۶۴Bit, English و رم هشت گیگابایتی از نوع Dual Channel DDR۳ SDRAM at ۱۶۰۰MHz مجهز است. تجهیز به هاردیسکی با ظرفیت حافظه یک ترابایت، اپتیکال درایو ۸X Tray Load CD/DVD Burner (Dual Layer DVD+/-R Driv)e و کارت گرافیکیIntel® HD Graphics ۴۰۰۰ از سایر ویژگی‌های این لپ‌تاپ تازه‌وارد است.

در مورد صفحه نمایش این لپ‌تاپ هم باید بگوییم که لپ‌تاپ مذکور به یک صفحه نمایش ۳/۱۷ اینچی از نوع High Definition+ ۹۰۰(p) LED Display with Truelife مجهز است. این لپ‌تاپ جدید همچنین به اپتیکال درایو Onboard tray-loading DVD+/-RW ، باتری ۶CELL و... مجهز است. از لحاظ امکانات صوتی هم باید بگوییم این لپ‌تاپ به دو اسپیکر استریو، یک ساب ووفر و... مجهز است.

لپ‌تاپ مذکور همچنین به وب‌کم Native HD ۰/۱ MP webcam with digital microphone، سه پورتUSB ۰/۳، کارتخوان و... مجهز است. قیمت در نظر گرفته شده برای این لپ‌تاپ از سوی شرکت DELL در حدود ۸۵۰ دلار است.