دنیای اقتصاد- اگر قصد خرید ماشین یا کسب اطلاعات از بازار خودرو در کشور را دارید، پیشنهاد می‌کنیم به سایت www.car.ir1 مراجعه کنید. در حال حاضر سایت‌های زیادی وجود دارند که اطلاعات و مشخصات مربوط به بازار خودرو و انواع خودروهای موجودر در بازار را در اختیار کاربران قرار می‌دهند؛ اما تفاوت این سایت در این است که اطلاعات کاملی در مورد خودروهای سواری، وانت، اتوبوس، کامیون و موتور را یکجا ارائه می‌دهد.

در واقع یک خودرو یک بانک جامع اینترنتی خودروهای داخلی و خارجی است که به کمک آن می‌توانید اطلاعات و مشخصات فنی کاملی در مورد خودروهای مختلف کسب کنید.
همچنین شما می‌توانید آخرین اخبار و مقالات با موضوعات پیرامون صنعت خودرو های داخلی و خارجی را نیز در این سایت دنبال کنید.
به وسیله موتور جست‌وجوی این وب‌سایت به راحتی می‌توانید خودروی مورد علاقه خود را پیدا کنید. هر خودرو دارای یک شناسنامه کامل شامل قیمت، کلاس، مشخصات فنی، امکانات جانبی، گالری تصاویر و… است.
شما می‌توانید بر اساس طراحی، امکانات، کارآیی و قیمت به هر خودرو رای دهید یا نظرات خود را در مورد آن ثبت کنید این کار افراد دیگر را نیز در تصمیم‌گیریشان برای خرید یک خودرو کمک می‌کند. همچنین در این سایت بخشی به نام سامانه مسیریابی وجود دارد. مسیریابی در این بخش به زبان فارسی است که علاوه بر اطلاعات راه، وضعیت جوی نقاط مبدا و مقصد را در اختیار شما قرار می‏دهد.