یک دوربین ضدآب باریک از سری سایبرشات

دنیای‌اقتصاد- این روزها با توجه به رشد قیمت‌ها در بازار دوربین‌های حرفه‌ای و نیمه‌حرفه‌ای توجه‌ها به سمت نمونه‌های کامپکت جلب شده است. به همین دلیل شرکت‌های تولیدکننده و عرضه‌کننده اقدام به عرضه نمونه‌هایی با قابلیت‌های فنی بالا کرده‌اند و رقابت در بازار ایران بر سر این دوربین‌ها است. شرکت سونی هم که یکی از شرکت‌های عرضه کننده دوربین‌های کامپکت است با عرضه مدل‌های جدید سعی در افزایش سهم فروش در بازار داخلی دارد. این شرکت یکی از محصولات جدید خود را از سری باریک‌های ضدآب به بازار معرفی کرده است.

مدل DSC-TX۳۰ از دوربین‌های تازه وارد سونی از سری سایبرشات است که یکی از باریک‌ترین دوربین‌های کامپکت بازار است. دوربین مذکور که تا عمق ده متری توانایی تصویر و فیلمبرداری دارد می‌تواند با حداقل حساسیت ۱۰۰ ISO و حداکثر ۳۲۰۰ ISO عکسبرداری کند.

این دوربین نورسیده که در رده دوربین‌های ضدآب و ساده پیشرفته است به حسگر BSI CMOS با کیفیت ۲/۱۸ مگاپیکسل مجهز است و گزینه مناسبی است برای افرادی که قصد عکاسی در سفر را دارند.

دوربین مذکور قابلیت فیلمبرداری با کیفیت FULL HD و همچنین قابلیت ضبط صدای استریو را داشته و به لنزی با فاصله کانونی ۲۶-۱۳۰ میلیمتر مجهز است. لنز این دوربین همچنین قابلیت بزرگنمایی اپتیکال ۵ برابر را دارد.

تجهیز به لرزشگیر تصویر، بهره‌مندی از تکنولوژی تشخیص چهره و لبخند، تجهیز به صفحه نمایش ۳ اینچی با دقت ۱,۲۲۹,۰۰۰ پیکسل از دیگر ویژگی‌های این دوربین ضدآب تازه وارد است. دوربین مذکور قابلیت تهیه تصویر زنده Live View را نیز دارد.

این دوربین همچنین به خروجی و ورودی‌های خروجی

USB،Pict Bridge و... مجهز است و از کارت‌های حافظهSD/SDHC/SDXC/Memory Stick Duo/Memory Stick Pro Duo

پشتیبانی می‌کند. دوربین مذکور همچنین به میکروفن و اسپیکر داخلی مجهز است. این دوربین به‌زودی میهمان بازار داخلی خواهد شد.