شرکت ال‌جی از عرضه تلفن هوشمند جدید خود با کیفیت فول اچ‌دی از هفته جاری در کره جنوبی خبر داده است. ال‌جی اعلام کرد که قصد دارد این محصول را پیش از عرضه در بازار ژاپن در ماه آوریل،‌ وارد بازار کره جنوبی کند. تلفن هوشمند Optimus G Pro دارای صفحه‌ای ۵/۵ اینچی است. دوربین این محصول نیز ویدئو و عکس‌ها را با کیفیت فول اچ‌دی ضبط می‌کند. دیگر شرکت‌های سازنده تلفن هوشمند از جمله سونی و اچ‌تی‌سی نیز سعی در تولید تلفن‌هایی با کیفیت اچ‌دی دارند. فناوری کیفیت تصویر فول اچ‌دی در تولید تلویزیون بیشترین مصرف را دارد، ‌در حالی که این فناوری در تلفن‌های هوشمند هنوز کاملا وارد نشده است. قیمت تلفن هوشمند Optimus G Pro در کره جنوبی ۸۹۴ دلار برآورد شده است.

گوشی دیگر این شرکت Viper است که در رده گوشی‌هایی قرار دارد که با سرویس‌های پرسرعت LTE به بازار عرضه شده است. این گوشی ویژگی‌های منحصربه‌فردی دارد که از آن جمله می‌توان به صفحه نمایش بزرگ ۴ اینچی و پردازنده ۲/۱ گیگاهرتزی دوهسته‌ای و دوربین ۵ مگاپیکسلی اشاره کرد، اما از سوی دیگر پشتیبانی از شبکه‌های محدود باعث می‌شود که این گوشی فقط در بازارهای خاصی عرضه شود. وضوح تصویر صفحه نمایش ۸۰۰×۴۸۰ پیکسل است و از ۱۶ میلیون رنگ پشتیبانی می‌کند و با ضخامت ۱۲ میلی‌متر و وزن ۱۴۲ گرم در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. Viper دارای حافظه داخلی ۴ گیگابایتی و یک گیگابایت RAM است، اما با کارت microSD امکان ارتقا تا ۳۲ گیگابایت را دارد. Wi-Fi، بلوتوث، تراشه NFC و microUSB سرویس‌ها و ابزارهای اتصالی این گوشی هستند.

دوربین ۵ مگاپیکسلی گوشی، امکان ثبت تصویر با وضوح ۱۹۴۴×۲۵۹۲ پیکسل، قابلیت نشانگذاری تصاویر، فیلمبرداری و دوربین ثانویه VGA دارد. سیستم‌عامل گوشی نسخه ۳/۲ (Gingerbread) آندروید است و از پردازنده ۲/۱ گیگاهرتزی دوهسته‌ای بهره می‌برد.