افزایش استفاده از آی‌پد در میان کسب‌وکارها

همکاران سیستم- مطالعات جدید نشان می‌دهد استفاده از رایانه لوحی آی‌پد در کسب‌وکار‌ها رو به افزایش است. به گزارش وب‌سایت midsizeinsider، مطالعه‌ای که توسط شرکت پیپر (Piper) انجام گرفته نشان می‌دهد استفاده از رایانه لوحی آی‌پد در میان کسب‌وکار‌ها و به ویژه کسب‌وکارهای متوسط رو به افزایش است.

در این کسب‌وکار‌ها عمدتا از آی‌پد برای انجام فعالیت‌هایی مثل دسترسی به ایمیل، استفاده از نرم‌افزارهای اداری و کنفرانس‌های ویدئویی استفاده می‌شود.

نتایج این مطالعه نشان می‌دهد حدود ۱۵ درصد از مدیران آی تی کسب‌وکارهای مورد مطالعه قصد دارند در سال جاری از آی‌پد به صورت گسترده در شرکت و سازمان متبوع خود استفاده کنند. این رقم ۴ درصد بیشتر از چیزی است که برای سال ۲۰۱۲ پیش‌بینی شده بود. ۴۲ درصد از مدیران آی‌تی نیز گفته بودند قصد دارند از آی‌پد به صورت محدود‌تر در سازمان متبوع خود استفاده کنند که این رقم تقریبا شبیه پیش‌بینی‌هایی است که برای سال ۲۰۱۲ صورت گرفته بود. در این میان ۴۲ درصد نیز گفته‌اند قصد ندارند در سال جاری از آی‌پد استفاده کنند که این رقم کمتر از ۵۴ درصد پیش‌بینی شده برای سال ۲۰۱۲ است. بر اساس این مطالعه، تبلت سومین فناوری مورد علاقه کسب‌وکار‌ها در سال ۲۰۱۳ خواهد بود.

ابزارهای امنیتی و ذخیره داده نیز از این نظر جایگاه‌های اول و دوم را دارا هستند. فناوری‌های مرتبط با پردازش ابری نیز از این نظر در رده‌های بعدی قرار دارد.