گوشی Galaxy S۳ در نخستین ماه سال نو میلادی توانست عنوان پرفروش‌ترین گوشی هوشمند را در بازار انگلیس از آن خود کند. در حالی که تقریبا ۹ ماه از زمان عرضه Galaxy S۳ در بازار می‌گذرد، اما همچنان این دستگاه در رده پرفروش‌ترین گوشی‌های دنیا قرار دارد. بعد از Galaxy S۳ گوشی Galaxy Ace و Galaxy S۲ در لیست پرفروش‌ترین گوشی‌های انگلیس قرار گرفته است.

در بازار انگلیس، نوکیا با گوشی‌های ویندوز فون خود توانسته جایگاه بعدی را پس از سامسونگ به خود اختصاص دهد. بر اساس این گزارش، سامسونگ از گوشی Galaxy S۳ توانست بیش‌ از ۴۰ میلیون دستگاه به فروش برساند. پیش‌بینی می‌شود در جریان برگزاری کنگره جهانی موبایل که اواخر ماه جاری در بارسلون برگزار می‌شود، سامسونگ از گوشی S۴ رونمایی کند.

همچنین تحقیقات نشان داده که مردم انگلیس بزرگ‌ترین احتکار کنندگان گوشی‌های دست دوم در دنیا هستند. بر اساس آماری که از احتکار گوشی‌ و تبلت‌ به دست آمده، تعداد دستگاه‌هایی که به این شکل توسط مردم انگلیس بدون استفاده نگهداری می‌شود، ۷/۱۰ میلیون دلار ارزش گذاری شده است.بر این اساس، آمارها نشان داده که هر کاربر موبایل در انگلیس ۰۶/۲ دستگاه موبایل بدون استفاده در خانه دارد. بسیاری از افراد گوشی‌های خود را دور نمی‌ریزند یا آنها را نمی‌فروشند، بلکه با همسر یا خانواده خود به اشتراک می‌گذارند.