پرفروش‌ها در هفته گذشته

فروشندگان پرفروش‌ترین گوشی‌های تلفن همراه موجود در بازار طی هفته گذشته را به گوشی ۵۸۰۰ نوکیا، W۶۹۰ سونی اریکسون، F۴۸۰ سامسونگ و KF۵۱۰ ال جی اختصاص دادند.

امکانات و قیمت مناسب این مدل‌ها دلیل اصلی تمایل خرید مشتریان عنوان شد.

گوشی ۵۸۰۰ نوکیا که با قیمت ۳۴۰هزار تومان فروخته می‌شود، توانست در لیست پرفروش‌ترین‌های این برند جای گیرد.

صفحه نمایش TFT با قابلیت نمایش ۱۶میلیون رنگ، ارتقای حافظه داخلی توسط مموری کارت تا هشت گیگابایت و دوربین عکاسی و فیلمبرداری ۱۵/۳ مگاپیکسلی از مشخصات اصلی گوشی ۵۸۰۰ نوکیا به شمار می‌آید.

گوشی ۳۱۲۰ نوکیا نیز با قیمت فروش ۱۳۰هزار تومان توانست از فروش خوبی در سطح بازار تلفن همراه برخوردار شود و در لیست پرفروش‌ترین‌های هفته‌ای که گذشت قرار گیرد.

صفحه نمایش TFT با قابلیت نمایش ۱۶میلیون رنگ، حافظه داخلی ۲۴ مگابایتی، حافظه جانبیmicroSD TransFlash و دوربین عکاسی و فیلمبرداری دو مگاپیکسلی از مشخصات فنی گوشی ۳۱۲۰ نوکیا به شمار می‌آید.

گوشی W۹۶۰ سونی اریکسون که با گارانتی متفرقه به بهای ۲۵۰هزار تومان فروخته می‌شود نیز در هفته گذشته به عنوان پرفروش‌ترین مدل این برند در بازار تلفن همراه معرفی شد.

صفحه نمایش TFT لمسی، حافظه داخلی هشت گیگابایتی و دوربین عکاسی و فیلمبرداری ۱۵/۳ مگاپیکسلی از مشخصات اصلی این گوشی به شمار می‌آید.

مدل‌های W۵۹۵ ، C۹۰۲ و T۷۰۰ سونی اریکسون نیز با گارانتی اصلی و با قیمت فروش ۲۰۶ ، ۲۵۵ و ۱۹۵هزار تومان به عنوان گوشی‌های خوش فروش در لیست پرفروش‌ترین‌های این برند قرار گرفتند.

گوشی F۴۸۰ سامسونگ نیز که بیش از پنج ماه است در لیست پرفروش‌ترین‌های این برند جای گرفته است، طی هفته‌ای که گذشت نیز به عنوان پرفروش‌ترین گوشی این برند معرفی و قیمت آن ۲۹۵هزار تومان با گارانتی اصلی اعلام شد. صفحه نمایش TFT لمسی، دوربین عکاسی و فیلمبرداری پنج مگاپیکسلی و ارتقای حافظه داخلی توسط مموری کارت از مشخصات اصلی گوشی F۴۸۰ سامسونگ محسوب می‌شود.

گوشی M۳۵۱۰ سامسونگ نیز یکی دیگر از مدل‌های این برند است که با قیمت ۱۲۵هزار تومان مورد خرید عموم مشتریان قرار گرفته است و دارای امکاناتی نظیر صفحه نمایش TFT با قابلیت نمایش ۱۶میلیون رنگ، دوربین عکاسی و فیلمبرداری دو مگاپیکسل، حافظه داخلی ۶۰ مگابایتی و ارتقای آن توسط (microSD (TransFlash است.

KF۵۱۰ ال جی که با قیمت ۱۸۳هزارتومان در بازار فروخته می‌شود با ظاهری شیک توانسته در لیست پرفروش‌ترین‌های این برند قرار گیرد.

این گوشی کشویی دارای دوربین عکاسی و فیلمبرداری ۱۵/۳ مگاپیکسلی، صفحه نمایش TFT، حافظه داخلی ۱۶ مگابایت و ارتقای آن توسط مموری کارت microSD TransFlash است.