بازار دیجیتال- برای راحتی استفاده و حمل‌ونقل نوت‌بوک برای اشخاصی که مدام در سفر هستند، LG اقدام به ارائه نوت‌بوک ۱۲ اینچی سری E با قیمتی مناسب کرده است. این نوت‌بوک که با مدل E۲۱۰ وارد بازار داخلی شده است با ‍Chipset، Nvidia و گرافیک Geforce ۸۲۰۰ قابلیت Share به‌صورت Turbo cache را تا ۱۰۸۷MB داراست. پردازنده ۲ گیگاهرتزی و رم دوگیگابایتی این دستگاه (که تا GB۴ قابلیت ارتقا دارد) سرعت مناسبی را برای مصرف‌کنندگان این نوت‌بوک فراهم کرده است.

نوت‌بوک مذکور با دارا بودن مزیت (weight saver)، مدیریت وزن نوت‌بوک را برای کاربر فراهم می‌آورد به شکلی که با جداسازی درایو نوری آن امکان کاهش ۲۰۰ گرم دیگر از وزن آن امکان‌پذیر می‌شود. وب‌کم ۳/۱مگاپیکسلی این محصول با سنسور حساس به نور به کاربر این امکان را می‌دهد که تصاویر پویاتر و زنده‌تری را در محیط‌های تاریک دریافت کند.

پورت HDMI این نوت‌بوک نیز امکان ارتباط به مانیتورها و TV‌های با ورودی دیجیتال را مهیا می‌سازد.خروجی صدا با کیفیت HD و شبیه‌ساز دالبی، Wireless Lanبا قابلیت پشتیبانی از استاندارد ۸۰۲.۱۱b/g، Bluetooth و غیره، نمونه‌هایی از امکانات درگاهی این دستگاه است.

سطح اطراف LCD این نوت‌بوک برای جلوگیری از انعکاس و بازتابش نور از جنس پلاستیک نقره‌ای رنگ مات طراحی شده است. همچنین طراحی کیبورد و وجود SPACER‌های بین LCD و بدنه هر گونه تماس بین LCD و بدنه را غیر ممکن می‌سازد.

در حال حاضر نوت‌بوک‌های E۲۱۰ در دو رنگ صورتی و مشکی در بازار ایران موجودند. محصول مذکور با گارانتی و خدمات مادیران به بازار عرضه شده است.