PMP مجهز به GPS با نمایشگر بزرگ و لمسی

بازار دیجیتال- یک تولیدکننده چینی به تازگی محصولی با امکانات ویژه را به بازار پر رونق انواع دستگاه‌های پخش موسیقی قابل‌حمل معرفی کرده است. این محصول جدید را شرکتی به نام Chuwi و با مدل W۳۰۰۰ به بازار معرفی و عرضه کرده است. این دستگاه طراحی سبکی داشته و ابعاد نسبتا بزرگی دارد. W۳۰۰۰ مبتنی بر حافظه داخلی بوده و در نسخه‌های مختلفی تولید شده است. این دستگاه پخش چند رسانه‌ای قابل‌حمل دارای یک نمایشگر LCD بزرگ با اندازه ۱/۴اینچ است.

این نمایشگر از نوع تمام لمسی بوده و تصاویر را با وضوح ۴۸۰×۸۰۰ پیکسل برای کاربرانش به نمایش می‌گذارد.

این محصول مجهز به تکنولوژی‌های جدید و متنوعی است که احتمالا می‌تواند نظر اغلب کاربران حرفه‌ای را به خودش جلب کند. این دستگاه از تکنولوژی بلوتوث و اینترنت بی‌سیم یا Wi-Fi بوده و از قابلیت مکان‌یاب یا GPS هم بهره می‌برد.

W۳۰۰۰ در واقع برای کاربران حرفه‌ای و طرفداران تماشای فیلم و ویدئو انتخاب مناسبی بوده و امکان تماشای فایل‌های ویدئویی با فرمت‌های AVIو، MPEG۴ و RMVB را برای آن‌ها فراهم می‌آورد. این دستگاه دارای یک پورت خروجی تلویزیون برای اتصال به آن است و از یک پورت USB پرسرعت نسخه ۲ هم بهره می‌برد.

به این ترتیب گویا تولید کنندگان چینی سعی دارند با ارائه قابلیت‌های جدید و متنوع سهم خود را از این بازار رقابتی به دست بیاورند. طبق اعلام شرکت Chuwi محصول جدید W۳۰۰۰ در حال حاضر با قیمت ۱۴۶ دلار به بازار عرضه شده و به فروش عمومی می‌رسد.