PMP با نمایشگر بزرگ برای طرفداران تماشای فیلم

بازار دیجیتال- شرکت iRiver به عنوان یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان بازار انواع دستگاه‌های پخش‌کننده‌ موسیقی، به تازگی محصول جدیدی را به این بازار معرفی و عرضه کرده است. محصول جدید این شرکت یک دستگاه پخش چند رسانه‌ای قابل حمل است که با مدل P۳۵ به بازار معرفی شده است. این دستگاه در حقیقت تکنولوژی‌های متنوعی و البته جدیدی را در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد. P۳۵ با وجود آن که شباهت‌های بسیاری با PMP قبلی این شرکت یعنی مدل SPINN دارد، اما امکانات متفاوتی را هم به کاربرانش می‌دهد.

این PMP ابعادی نسبتا بزرگ اما وزنی سبک دارد که جابه جایی و حمل آن را ساده‌تر می‌کند. ابعاد این دستگاه برابر ۸/۱۷×۷/۷۹×۳/۱۲۸ میلیمتر بوده و وزن آن به ۲۲۰ گرم می‌رسد.

ویژگی مهم این محصول جدید اما مجهز بودن آن به نمایشگر LCD بزرگ با اندازه ۳/۴ اینچ است که امکان تماشای فیلم و ویدئو با کیفیت مناسب را به کاربرانش می‌دهد. این نمایشگر تصاویر را با وضوح WQVGA برای کاربرانش به نمایش می‌گذارد.

P۳۵ قابلیت پخش و اجرای فایل‌های ویدئویی با فرمت‌های Xvidو، WMV۹، MPEG۲، MPEG۴ و H.۲۶۴ را هم دارد.

این دستگاه مبتنی بر حافظه داخلی بوده و در دو نسخه ۸ و ۱۶ گیگابایتی طراحی و تولید شده است. این PMP جالب که اولین بار در نمایشگاه CES امسال به بازار معرفی شده است، قرار است تا پایان ماه ژوئن و با قیمت ۲۸۶دلار با نسخه ۱۶ گیگابایتی به بازار عرضه شده و به فروش عمومی ‌برسد.