گوگل برای کاربران جی‌میل که اتصال اینترنتی کندی دارند، ابزار جدیدی به نام Inbox Preview عرضه کرد که همزمان با بارگذاری شدن اکانت کاربر، ۱۰ پیام آخر دریافت شده در صندوق این باکس را نمایش می‌دهد.

به گزارش ایسنا، کاربران جی‌میل نمی‌توانند این پیام‌ها را بخوانند، اما می‌توانند به سرعت پیام‌هایی را که به تازگی دریافت کرده‌اند، مشاهده کنند.

کاربران دارای اتصال سریع تنها برای چند ثانیه یا پیش از بازشدن صندوق این باکس، پیش‌نمایش پیام‌ها را مشاهده می‌کنند، اما گوگل برای کسانی که از یک اتصال سلولاری کند یا دایل‌آپ استفاده می‌کنند این ویژگی را به عنوان راه ساده‌ای عرضه کرده تا دریابند جدیدترین پیام‌های دریافتی آنها ارزش انتظار طولانی برای بارگذاری شدن جی‌میل را دارد یا خیر. این ویژگی از طریق گزینه Labs که در پایین تنظیمات وجود دارد، فعال می‌شود. گوگل همچنین لوگویی با طراحی جدید به نمایش گذاشت که در سایت‌های این شرکت قرار خواهد گرفت. لوگوی رنگی گوگل به همان شکل مانده، اما اکنون نام محصول در حروف کوچک آبی رنگ در پایین لوگو ظاهر خواهد شد. لوگوی جدید پیش از این برای Google Labs ، Google Moderator و Google Code به نمایش درآمده و برای سرویس‌های نقشه، خبر، اسناد و دیگر سرویس‌های گوگل در آینده‌ای نزدیک عرضه خواهد شد. این لوگو در سرویس‌های گوگل به زبان‌های دیگر مانند عربی نیز نشان داده خواهند شد.