لپ‌تاپ جدید فوجیتسو زیمنس در راه است

بازار دیجیتال- فوجیتسو زیمنس از عرضه یک لپ‌تاپ ۹/۸ اینچی یا به عبارتی مینی‌ لپ‌تاپ طی هفته آینده به بازار داخلی خبر داد.

طبق اعلام بهین تکنولوژی، یکی از عرضه‌کنندگان لپ‌تاپ‌های این برند در بازار داخلی، Life Book p-۱۶۱۰ لپ‌تاپ جدیدی از خانواده فوجیتسو زیمنس است که به پردازنده intel UVL ۱/۴GHZ/۲MB ، رم یک گیگابایتی و هارددیسکی با ظرفیت ۶۰ گیگابایت مجهز است.

کارت گرافیک این لپ‌تاپ نیز intel ۹۴۵ GMA با ظرفیت ۱۲۸ مگابایت است. تجهیز به دو پورت USB، WiFi، مودم، بلوتوث، سیستم شناسایی اثر انگشت و ... از سایر ویژگی‌های این لپ‌تاپ یک کیلویی است.

Lifi Book P-۱۶۱۰ طی هفته آینده وارد بازار شده و قیمت آن اعلام می‌شود.بهین تکنولوژی، همچنین مدل Lifi Book S-۱۲۱۰ را به عنوان لپ‌تاپ گران قیمت این برند در بازار داخلی معرفی کرد که به پردازندهCore ۲ Duo ۲/۲ GHZ، رم دو گیگابایتی و هارددیسکی با ظرفیت۱۶۰گیگابایت مجهز است.

کارت گرافیک این لپ‌تاپ نیز inTel x ۳۱۰۰ با ظرفیت ۳۸۴مگابایت است. این لپ‌تاپ همچنین به صفحه نمایش ۱/۱۴اینچی از نوع WXGA مجهز است. تجهیز به سه پورت USB، WiFi، بلوتوث و ... از سایر ویژگی‌های این لپ‌تاپ ۱/۲کیلوگرمی است. Lifi Book S-۱۲۱۰ با قیمت یک‌میلیون و ۹۵۰هزارتومان به فروش می‌رسد.