بازار دیجیتال- انتخاب رییس جدید اتحادیه صنف رایانه، داده ورزی و ماشین‌های اداری اگر چه از نظر اعضای این اتحادیه مورد پذیرش بوده و با رای موافق آنها این انتخابات صورت گرفته ا ما برخی از اعضای صنف رایانه که مدت‌ها است برای تشکیل اتحادیه مستقل با اتحادیه ماشین‌های اداری درگیر هستند این جایگزینی اعضا را اقدامی‌بیهوده میدانند و معتقدند باید برای رشد این صنف اقدامات مثمرتری انجام شود و جایگزینی اعضای اتحادیه کمک چندانی به این صنف نمی‌کند.

در این رابطه گفت‌و‌گوی کوتاهی با آقای بیگی یکی از اعضای صنف رایانه و عضو هیات مدیره پاساژ پایتخت انجام دادیم که می‌خوانید:

شنیده‌ایم اعضای صنف رایانه با جایگزینی آقایان کاشانی و شیر مست مخالف‌اند‌، نظر شما در این باره چیست؟

به نظر من جایگزینی این دو نفر بی معنا است. چرا که این افراد تخصصی در زمینه رایانه و کامپیوتر ندارند. پس چه فرقی می‌کند کدامیک در راس امور باشد. به همین دلیل با یک طرح از پیش برنامه‌ریزی شده این دو فرد جایگزین شدند. ا ز طرفی رییس جدید اتحادیه هدفش احراز مقام ریاست اتحادیه کشوری است و در این زمینه تلاش‌هایی هم کرده که به ضرر ما تمام شده.

اما ما شنیده‌ایم رییس جدید اتحادیه با رای مثبت همه اعضا من جمله آقای کاشانی انتخاب شده است.

خیر این صحت ندارد. آقای کاشانی رای مخالف دادند و بقیه اعضا هم پیرو رای اکثریت بودند.

شما گفتید تلاش رییس جدید به ضرر صنف رایانه تمام شده است. این ضرر کجا است؟

در اولین حرکت به سازمان امور مالیاتی اعلام کرده‌اند که مالیاتی که از کسبه پاساژ پایتخت گرفته می‌شود باید افزایش یابد که این به ضرر ما است.

پس شما عقیده دارید انتخاب رییس جدید تاثیری در روند کاراتحادیه ندارد ؟

خیر ولی ما همچنان خواسته خود را که تشکیل اتحادیه جدا است پیگیری می‌کنیم و قرار بر این شده در سوم خرداد ماه که جلسه صنوف است ما در این جلسه صحبت کنیم و خواسته خود را مطرح کنیم. تا قبل از این در این جلسه ما حق صحبت کردن نداشتیم . ا ما این بار ترتیبی داده شده تا ما خواسته خود را رسما در جلسه مطرح کنیم و امیدواریم موفق شویم.