عرضه گوشی 4هزار و 800 یورویی برای خانم‌ها

شرکت گرسو که در زمینه ساخت گوشی‌های لوکس فعالیت می‌کند از عرضه دو گوشی لوکس موسوم به Lady Gold و Ultramarine Gold با قیمت ۴‌هزار و ۸۰۰ یورو خبر داد.

گوشـــی‌های Lady Gold و Ultramarine Gold از ظرافت و زیبایی زیادی برخوردارند و مخصوص خانم‌ها طراحی شده‌اند. گوشی Ultramarine Gold با یک قاب آبی‌رنگ همچون یاقوت کبود عرضه شده است. برخلاف Lady Gold که همیشه با قاب قرمز عرضه می‌شود این بار در رنگ آبی ارائه شده و آسمان و آرامش اقیانوس‌ها را به ذهن می‌آورد.

بخش پشتی هر دوی این گوشی‌ها از یک نوع شیشه خاص و شفاف تشکیل شده که به کاربر اجازه می‌دهد مکانیزم داخلی گوشی را ببیند.

قاب هر دوی این گوشی‌ها از جنس تیتانیوم ساخته شده و از سرامیک اعلا تشکیل شده است.

کلیدهای این گوشی‌ها از جنس طلای ۱۸ عیار است که در طراحی و ساخت آنها از فناوری‌های بسیار دقیقی بهره برده شده است.در بخش بالای صفحه نمایش هم، لوگوی Gresso بر روی یک قطعه طلای سه گوش تعبیه شده که در همه گوشی‌های گرسو دیده می‌شود.

بر روی کلیدهای این گوشی‌ها نیز حروف به شکل رومی حک شده و درپوش گوشی هم از فناوری قفل مغناطیسی بهره می‌برد و با نوعی چرم خاص مزین شده است.

از ویژگی‌های فنی این گوشی‌ها هم می‌توان به پشتیبانی از ویندزو موبایل استاندارد ۶‌، دو گیگابایت حافظه داخلی، SMS‌، MMS و ایمیل پشتیبانی اشاره کرد.

پشتیبانی از مرورگر اینترنت اکسپلورر، WAP ۲.۰، GPRS، اتصالات بلوتوث، mini-USB‌، قابلیت ضبط صدا و پخش فایل‌های MP۳ و دوربین ۲ مگاپیکسلی از دیگر امکانات این گوشی‌ها است.

هر دوی این گوشی‌ها در نسخه‌های محدود و ۱۵ دستگاه ساخته شده است.