کاهش قیمت مانیتورهای 19 اینچ در بازار

بازار دیجیتال- در حالی که برخی از فعالان بازار از افزایش قیمت مانیتور در بازار داخلی خبر می‌دهند، نمایندگی‌های فروش ضمن تکذیب این ادعا از کاهش قیمت این کالا در بازار داخلی خبر می‌دهند.

مادیران، نمایندگی فروش مانیتورهای LG و AOC با اشاره به افت قیمت مانیتورهای ۱۹ اینچ این برند در بازار داخلی گفت: قیمت مانیتور طی یک هفته اخیر افزایشی نیافته و در پاره‌ای موارد حتی با کاهش مواجه شده است.

این نمایندگی مدل W۱۹۴۲S را از مانیتورهای ۱۹ اینچ پرفروش این برند در بازار داخلی معرفی کرد که با کاهش قیمت مواجه شده است.

W۱۹۴۲S یک مانیتور ۱۹ اینچ صفحه عریض است که به موتور پردازش تصویر، کلید ۴:۳ in wide ، تکنولوژی DFC و ..... است. وضوح تصویر این مانیتور نیز ۹۰۰ا×۱۴۴۰ نقطه در اینچ و شدت روشنایی آن ۳۰۰CD/M۲ است. نسبت کنتراست این مانیتور نیز ۸۰۰۰:۱ و حداکثر زمان پاسخگویی آن به تصویر ۵ میلی ثانیه است. زاویه دید این مانیتور نیز ۱۷۰ درجه و ۱۷۶ درجه عمودی است. مانیتور مذکور با قیمت ۱۹۹هزار تومان و ضمانت مادیران به فروش می‌رسد. مدل‌های W۱۹۵۲Sا ،W۱۹۵۲TQا، W۱۹۴۲SM از مانیتورهای دیگر ۱۹ اینچ LG هستند که با کاهش قیمت مواجه شده‌اند.

مانیتورهای مذکور به ترتیب با قیمت ۲۱۹هزار، ۲۳۴هزار و ۲۰۸هزار تومان به فروش می‌رسند.

مادیران همچنین مدل ۹۳۱FWZ را از مانیتورهای ۱۹ اینچ پر فروش AOC معرفی کرد که طی هفته گذشته با کاهش قیمت مواجه شده است.

این مانیتور ۱۹ اینچ صفحه عریض، دارای ویژگی‌هایی چون وضوح تصویر ۱۰۵۰ × ۱۶۸۰ نقطه در اینچ، شدت روشنایی ۳۰۰CD/M۲ و نسبت کنتراست ۱۰,۰۰۰ : ۱ است. زاویه دید این مانیتور نیز ۱۷۰ درجه افقی و عمودی است. این مانیتور نیز با قیمت ۱۶۹هزار تومان و ضمانت مادیران به فروش می‌رسد.