ارزان‌ترین برند تلویزیون در آمریکا برترین شد

بازار دیجیتال- این روزها اوضاع نامناسب اقتصادی و رکود فراگیر در سرتاسر دنیا کاربران و مصرف‌کنندگان را به سمت صرفه‌جویی بیشتر و حتی خرید محصولاتی با قیمت ارزان‌تر و تخفیف‌های ویژه سوق داده است. با این اوصاف برندهایی با محصولات ارزان‌تر در این شرایط با اقبال بهتری مواجه می‌شوند. آخرین آمار و تحقیقات موسسه تحقیقاتی DisplaySearch نشان می‌دهد که در بازار تلویزیون‌های LCD آمریکا شرکت Vizio توانسته است به نتایج خوبی در بازار این محصولات دست پیدا کند.

در واقع بسیاری از کارشناسان و تحلیل‌گران بازار معتقدند که قیمت پایین و ارزان محصولات این شرکت توانسته است نظر کاربران و خریداران را به خودش جلب کند تا به این ترتیب این برند از برندهای بزرگ و شناخته‌شده دیگر در بازار پیشی بگیرد.

بر اساس این آمار؛ حجم صادارت انواع تلویزیون‌های LCD در بازار ایالات‌متحده در فصل اول سال ۲۰۰۹ با افزایش ۲۳درصدی نسبت به سال ۲۰۰۸ در همین زمان به ۲/۷میلیون دستگاه رسیده است.

این در حالی است که شرکت Vizio به تنهایی توانسته است سهم بازار خود را در این کشور از ۱۳درصد در فصل اول سال ۲۰۰۸ به ۱۹درصد در فصل گذشته افزایش دهد که چنین رشدی در این شرایط قابل‌توجه است.

به این ترتیب Vizio توانست در این فصل با پشت‌سر گذاشتن شرکت‌هایی مانند Sony و Samsung به تولیدکننده برتر بازار ایالات متحده تبدیل شود. در این میان اما تلویزیون‌های LCD با اندازه ۴۰ اینچ این شرکت گویا پرفروش‌ترین محصولات آن در فصل اول بوده است.