سریع‌ترین تلویزیون‌های LCD دنیا

بازار دیجیتال- جدیدترین تکنولوژی در طراحی و ساخت تلویزیون‌های LCD با ورود یک محصول جدید به بازار این محصولات معرفی شد. این محصول و البته تکنولوژی جدید را شرکت بزرگ و فعال سونی برای اولین بار در این بازار طراحی و تولید کرده است.

تلویزیون‌های LCD سری BRAVIA Z۴۵۰۰ این شرکت در حقیقت اولین تلویزیون‌ها با سریع‌ترین میزان تغییر فریم‌ها در دنیا هستند که به تازگی به بازار معرفی شده‌اند.

این تلویزیون‌ها در واقع مجهز به تکنولوژی ۲۰۰ هرتزی هستند که با استفاده از آن تصاویری با وضوح مناسب، سرعت عکس‌العمل و شدت روشنایی بالا را برای کاربران خود به نمایش می‌گذارند. تکنولوژی Motionflow ۲۰۰Hz در واقع نسل بعدی تکنولوژی Motionflow ۱۰۰Hz است که در مدل‌های قدیمی‌تر به کار می‌رفت. این تکنولوژی جدید با این اوصاف میزان تغییر فریم‌ها را تا دو برابر نسبت به مدل‌های قدیمی‌تر ا فزایش می‌دهد که این موضوع تحولی چشمگیر در صنعت تولید تلویزیون به حساب می‌آید.

تلویزیون‌های سری BRAVIA Z۴۵۰۰ قرار است در سه مدل متنوع به بازار عرضه شود.

این تلویزیون‌ها مجهز به سوکت‌های USB است و اسپیکرهایی با بدنه نقره‌ای رنگ دارند. این اسپیکرها همچنین دارای روکش‌های مشکی و قرمز هم هستند تا به این ترتیب امکان هماهنگ کردن چیدمان خانه را به کاربرانشان بدهند.

سونی اما هنوز اطلاعاتی درباره زمان و قیمت عرضه این تلویزیون‌های جدیدش اعلام و منتشر نکرده است.