عرضه  اولین و تنها نمایشگر FULL HD در ایران

بازار دیجیتال - سازندگان نمایشگرهای رایانه همواره در تلاش بوده‌اند تا با تجهیز آنها به تکنولوژی روز این محصول را ارتقا داده و امکان استفاده مطلوب‌تر مصرف‌کنندگان را فراهم آورند. یکی از این تکنولوژی‌ها، ‌تکنولوژی Full HD است. این تکنولوژی به کاربران این امکان را می‌دهد تا تصویری با رزولوشن بالا و وضوح تصویری بسیار مطلوب را تجربه کنند. این وضوح تصویر در حدی است که تصاویر در این مانیتور با جزئیات کامل و شفافیتی مطلوب قابل رویت است.

در حال حاضر مانیتور LG مدل W۲۲۶۱V تنها مانیتوری است که دارای تکنولوژی FULL HD در ایران است. این مانیتور واید با شفافیتی بسیار بالا و در سایز۵/۲۱ اینچ دارای طراحی بسیار مدرن و زیبا است.

از دیگر مشخصات این محصول کنتراست ۲۰۰۰۰:۱، رزولوشن ۱۰۸۰×۱۹۲۰، ورودی‌های DVI و HDMI است. با استفاده از ورودی HDMI و بدون نیاز به کامپیوتر کاربران قادر خواهند بود، دستگاه‌هایی از قبیل

HD player، Blue-Ray، Palystaion۳ و Xbox ۳۶۰ را به آن متصل و از کیفیت نمایش تصویر در آن بهره‌مند شوند. این محصول با توجه به مشخصاتی که گفته شد، انتخابی مناسب برای علاقه‌مندان به بازی‌های کامپیوتری بوده و با قیمت مناسب و با گارانتی مادیران عرضه می‌شود.