با جاعلان کارت گارانتی اصلی برخورد می‌شود

مدیرعامل شرکت پارس کامتل از برخورد جدی و قاطع با جاعلان گارانتی اصلی این شرکت در سطح بازار تلفن همراه کشور خبر داد. حسین پاینده با بیان این مطلب اظهار داشت: تاکنون با سه شرکت که گارانتی شرکت پارس کامتل را جعل کرده بودند برخورد قانونی صورت گرفته است.وی افزود: برخی از افراد سودجو برای فروش بهتر محصولات و دریافت سود بیشتر به جعل کارت گارانتی‌های اصلی با نام‌هایی همچون پارس کامتل نوین و پارس کامتل قشم می‌پردازند. پاینده با اشاره به مطلب فوق ادامه داد: عرضه گوشی‌های تلفن همراه با این کارت‌های گارانتی تقلبی تنها به ضرر مصرف‌کنندگان تمام می‌شود؛ چرا که آنها با پرداخت هزینه بیشتر، محصولی را که فاقد خدمات پس از فروش است خریداری کرده‌اند.

وی با اشاره به سوءاستفاده برخی از فروشندگان در مورد تقلبی خواندن کارت گارانتی‌های اصلی به مشتریان بی اطلاع گفت: تاکنون برخورد قانونی با این نوع فروشندگان صورت نگرفته است؛ اما در صورت مشاهده تداوم فعالیتشان به طور قطع با آنها نیز برخورد می‌شود.

شرکت پارس کامتل که به عنوان یکی از شرکت‌های واردکننده قانونی گوشی تلفن همراه در کشور محسوب می‌شود، گوشی‌های سونی اریکسون، موتورولا، ال جی ،اچ تی سی و زد تی ای را با گارانتی اصلی در بازار عرضه می‌کند.