لپ‌تاپ‌های ارزان و گران‌قیمت جونیپر

بازار دیجیتال - جونیپر یکی از برندهای تازه وارد بازار لپ‌تاپ است که به سفارش ایران توسط کارخانه QUANTA تولید و به بازار عرضه شده است. طبق اعلام نوین ارتباط نمایندگی فروش لپ‌تاپ‌های این برند در ایران، در لپ‌تاپ‌های این برند آخرین تکنولوژی روز ارائه شده و در رده‌های مختلف قیمت برای گروه‌های مختلف به بازار عرضه شده است.

طبق اعلام این نمایندگی، SW۸-X۴ از لپ‌تاپ‌های ارزان قیمت این برند است که مناسب افرادی است که می‌خواهند برای خرید لپ‌تاپ هزینه‌ای اندک کنند و در آینده آن را ارتقا دهند.

جونیپر SW۸-X۴ با بدنه زیبا و سبک قابلیت اجرای اکثر نرم‌افزارهای عمومی با سرعت و کارآیی قابل‌قبول را دارد. این نوت‌بوک قابلیت ارتقای پردازنده، رم و هارد زیر را نیز دارد. SW۸-X۴ دارای ویژگی‌هایی چون تجهیز به پردازنده INTEL NEW GENUINE CELERON ۲.۰ GHZ رم گیگابایتی از نوع DDR۲ و هارددیسکی با ظرفیت ۱۲۰‌گیگابایت است.

کارت گرافیک این لپ‌تاپ نیز Nvidia Geforce ۹۳۰۰GS با ظرفیت ۲۵۶‌مگابایت است.

تجهیز به صفحه نمایش ۱/۱۴اینچ از نوع WXGA، کیبورد فارسی، وب‌کم دو مگاپیکسلی و سیستم‌عامل Windows XP / Vista Ultimate ۳۲/۶۴ bit از سایر ویژگی‌های این لپ‌تاپ است.

SW۸-X۴ با قیمت ۸۷۰‌هزار تومان و ضمانت شرکت نوین ارتباط به فروش می‌رسد.

مدل SW۸-X۱ نیز لپ‌تاپ گران‌قیمت این برند است که به پردازنده INTEL CORE ۲ DUO ۲.۸۰GHZ، رم چهار گیگابایتی و هارددیسکی با ظرفیت ۳۲۰ گیگابایت مجهز است.

تجهیز به کارت گرافیکی NVIDIA GEFORCE ۹۳۰۰ GS، باتری ۶ CELL، صفحه نمایش ۱/۱۴اینچی از نوع WXGA از سایر ویژگی‌های این لپ‌تاپ است.

لپ‌تاپ مذکور با قیمت یک میلیون و ۴۹۰‌هزار تومان به فروش می‌رسد.