مدل C510 سونی‌اریکسون

گوشی C۵۱۰ سونی اریکسون که از ماه ژانویه سال ۲۰۰۹ میلادی روانه بازار شده است، در ابعاد ۱۰۷ در ۵/۱۲ در ۴۷‌میلی‌متر ساخته شده است.

سونی اریکسون C۵۱۰ یک گوشی دوربین‌دار CyberShot با قطر متوسط است که دارای یک پوشش فلزی بزرگ برای لنز است.

این گوشی را می‌توان نسخه مقرون به صرفه از مدل C۹۰۲ در نظر گرفت. این دو گوشی شباهت‌های بسیاری به هم دارند. صفحه نمایش ۲/۲ اینچ QVGA برای این گوشی مناسب است؛ اگرچه منوی گوشی روی یک صفحه نمایش بزرگ جلوه زیباتری خواهد داشت.

سونی اریکسون C۵۱۰ تماما از مواد پلاستیکی ساخته شده است؛ اگرچه رنگ نقره‌ای گوشی در نگاه نخست آن را مانند یک گوشی با قاب فلزی نشان می‌دهد، تنها قسمت فلزی گوشی، پوشش لنز دوربین است. این گوشی از تم‌های Flash Lite پشتیبانی می‌کند و چند مورد از آنها به‌صورت از پیش نصب شده در C۵۱۰ وجود دارد.

دوربین به کار رفته در این گوشی ۱۵/۳‌مگاپیکسلی است که از وضوح ‌خوبی برخورداراست. دوربین این گوشی ویژگی BestShot ندارد، اما دارای حالت اختصاصی پانورما، تشخیص چهره و ویژگی خاص Smile Shutter است. C۵۱۰ در وضوح QVGA در ۳۰ fps فیلمبرداری می‌کند.

حافظه داخلی این گوشی سونی‌اریکسون نیز ۱۰۰ مگابایت است که توسط مموری کارت Memory Stick Micro M۲ تا هشت گیگابایت ارتقا می‌یابد. این گوشی ۹۲ گرمی با دو رنگ بندی مشکی و نقره‌ای تولید می‌شود. این گوشی که در بازار‌های جهانی تلفن‌همراه عرضه شده است، تاکنون وارد بازار تلفن همراه تهران نشده است.