پرفروش‌های نوکیا در بازار - ۱۲ اردیبهشت ۸۸

فروشندگان گوشی‌های نوکیا دو مدل N۹۵ هشت گیگابایتی و ۶۶۰۰ اسلاید این برند را در بازار تلفن همراه به عنوان پرفروش‌ترین‌های این برند اختصاص داد.

قیمت مناسب و امکانات دو مدل‌های فوق باعث شده تا اکثر مشتریان ترجیح به خرید آن داشته باشند.

فروشندگان گوشی‌های نوکیا مدل N۹۵ هشت گیگابایتی را به عنوان یکی از پرفروش ترین مدل‌های برند نوکیا در بازار تلفن همراه معرفی کردند.

دوربین عکاسی و فیلمبرداری پنج مگاپیکسلی و حافظه داخلی هشت گبگابایتی از مشخصات اصلی گوشی N۹۵ هشت گیگابایتی این برند به شمار می‌آید و با قیمت۴۲۰‌هزار تومان در بازار تلفن همراه عرضه می‌شود.

گوشی ۶۶۰۰ اسلاید این برند نیز با قیمت ۲۵۵‌هزار تومان توانست در بازار تلفن همراه از فروش خوبی برخوردار شود.

صفحه نمایش TFT با قابلیت نمایش ۱۶‌میلیون رنگ، دوربین ۲/۳مگاپیکسل دارای فوکوس اتوماتیک و دوربین دوم برای مکالمه تصویری و حافظه داخلی ۲۰ مگابایتی و ارتقای آن تا ۴ گیگابایت از امکانات گوشی ۶۶۰۰ اسلاید نوکیا به شمار می‌آید.

در این میان گوشی ۳۱۲۰ نوکیا نیز با قیمت ۱۲۵‌هزار تومان توانست در لیست پرفروش‌ترین‌های این برند جای گیرد.

این گوشی از مشخصات فنی همچون صفحه نمایش TFT با قابلیت نمایش ۱۶‌میلیون رنگ، دوربین عکاسی و فیلمبرداری دو مگاپیکسل و دوربین دوم VGA و حافظه داخلی ۲۴مگابایتی بهره می‌برد.

در این میان گوشی ۶۵۰۰ اسلاید که با گارانتی متفرقه به بهای ۲۳۰‌هزار تومان فروخته می‌شود، دارای امکاناتی نظیر صفحه نمایش TFT، دوربین عکاسی و فیلمبرداری ۲/۳ مگاپیکسلی و ارتقای حافظه داخلی توسط مموری کارت است.

به گفته فروشندگان این برند، مدل ۶۶۰۰fold نوکیا که از مشخصات فنی صفحه نمایش OLED با قابلیت نمایش ۱۶‌میلیون رنگ، دوربین عکاسی و فیلمبرداری ۲ مگاپیکسل با فوکوس اتوماتیک و دوربین دوم برای مکالمه تصویری، حافظه داخلی ۱۵ مگابایت و ارتقای آن توسط مموری کارت (microSD (TransFlash با قابلیت ارتقا تا چهار گیگابایت بهره می‌برد، توانسته در بازار تلفن همراه از فروش خوبی برخوردار شود.

این مدل گوشی با قیمت ۲۴۰‌هزار تومان در بازار تلفن همراه عرضه می‌شود.