برتری سرگرمی‌های آیفون نسبت به گوشی‌های هوشمند

تحقیقات نشان داده گوشی آیفون بیش از اینکه در جهت کاربرد به عنوان یک تلفن مورد استفاده قرار گیرد بیشتر برای بازی از آن بهره برده می‌شود.

گوشی آیفون به جهت دارا بودن واسط کاربری عالی، مرورگر وب، صفحه نمایش بزرگ و قابلیت لمسی مورد ستایش بسیاری از کاربران تلفن همراه در سراسر دنیا قرار گرفته است. البته مشکلات و کاستی‌هایی نیز در این دستگاه وجود دارد که از آن جمله می‌توان به نداشتن صفحه کلید فیزیکی و دوربین با کیفیت اشاره کرد، اما هنگامی که با دیگر ویژگی‌ها و قابلیت‌های آن مقایسه می‌شود این کاستی‌ها هم به چشم نمی‌آیند. بر اساس تحقیقاتی که درباره آیفون بر روی ۶۰۰ کاربر صورت گرفته نشان داده که ۷۳‌درصد از دارندگان آیفون از آن در جهت سرگرمی استفاده می‌کنند، این درحالی است که تنها ۵۹‌درصد کاربران دیگر گوشی‌های هوشمند از دستگاهشان برای بازی و سرگرمی بهره می‌برند.

بر اساس این تحقیقات ثابت شده که کاربران آیفون بیشتر از این دستگاه به لحاظ شخصی استفاده می‌کنند به این ترتیب گوشی آیفون بیشتر جنبه شخصی دارد تا تجاری. گوشی آیفون امکان دسترسی ساده‌تر به اطلاعات و تعاملات را به شکل آنلاین برای کاربران فراهم می‌کند.