دوربین جدید کداک با طراحی ساده

بازار دیجیتال- شرکت کداک به تازگی جدیدترین دوربین عکاسی دیجیتال خود را به بازار پر‌رونق این محصولات معرفی کرده است. دوربین جدید کداک با مدل M۸۹۳ IS از سری EasyShare به بازار معرفی شده است.

این دوربین تصاویر را با وضوح ۱/۸ مگاپیکسل ثبت و ذخیره می‌کند. این محصول قابلیت زوم اپتیکال تا ۳ برابر را داشته و قدرت زوم دیجیتال آن تا ۵ برابر می‌رسد. M۸۹۳ IS مبتنی بر حافظه فلش بوده و ظرفیت حافظه داخلی آن به ۳۲ مگابایت می‌رسد. کاربران این دوربین اما امکان ارتقای حافظه آن را از طریق کارت‌های حافظه SD و SDHC را هم در اختیار دارند. حداکثر سرعت شاتر این دوربین برابر ۱ به ۲۰۰۰ ثانیه است و میزان حساسیت آن حداکثر به ۱۶۰۰ می‌رسد. نمایشگر این دوربین از نوع LCD با اندازه نسبتا بزرگ ۷/۲ اینچ است که تصاویر را با وضوح ۲۳۰۰۰۰ پیکسل برای کاربرانش به نمایش می‌گذارد. M۸۹۳ IS مجهز به تکنولوژی تشخیص چهره بوده و از قابلیت لرزشگیر دیجیتال دست هم بهره می‌برد.

این دوربین دارای امکان فیلمبرداری با دو سرعت ۱۵ و ۳۰ فریم در هر ثانیه و وضوح تصویر VGA و QVGA هم هست. ابعاد این دوربین برابر

۷/۲۲ ×۵/۵۶ × ۹۲ میلیمتر بوده و قابلیت حمل و جابه جایی راحت‌تر را در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد. این دوربین همچنین وزنی برابر ۱۱۷ گرم دارد.

دوربین عکاسی دیجیتال جدید کداک که طراحی بسیار ساده‌ای دارد، قرار است به زودی و با قیمتی مناسب به بازار عرضه شده و به فروش عمومی برسد.