یک PMP لمسی با تکنولوژی HD

بازار دیجیتال- یک شرکت چینی به تازگی محصول جدیدی را روانه بازار انواع دستگاه‌های پخش موسیقی قابل حمل کرده است. شرکت OPPO این محصول جدید را با مدل S۳۹ به بازار معرفی کرده است. S۳۹ در واقع یک دستگاه پخش چند رسانه‌ای قابل حمل است که امکانات مختلفی را در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد. این PMP مبتنی بر تکنولوژی HD بوده و دارای یک نمایشگر لمسی نسبتا بزرگ است.

این دستگاه از نمایشگر LCD لمسی با اندازه ۳/۴ اینچ بهره می‌برد که تصاویر را با وضوح ۴۸۰×۸۰۰ پیکسل برای کاربرانش به نمایش می‌گذارد. به این ترتیب این محصول امکان پخش تصاویری با وضوح تصویر ۷۲۰ پیکسل را دارد. S۳۹ مبتنی بر حافظه داخلی بوده و ظرفیت حافظه آن به ۸ گیگابایت می‌رسد. این PMP قابلیت پخش و اجرای فایل‌های ویدئویی با فرمت‌های RMVB‌،RM،FLV‌،AVI‌،DAT‌،VOB‌،MPG‌، MPEG‌،MKV‌،TS،WMV‌،ASF و ۳GP را داشته و فایل‌های موسیقی را با فرمت‌های رایج اجرا می‌کند.

این دستگاه امکان استفاده از کیبورد مجازی را به کاربرانش داده و کاربری ساده و راحتی دارد. S۳۹ همچنین می‌تواند انتخاب مناسبی برای علاقه‌مندان به بازی‌های کامپیوتری باشد، چون این دستگاه امکان اجرای بازی را هم دارد.

شرکت چینی OPPO با این همه، اما هنوز اطلاعاتی درباره زمان و قیمت دقیق عرضه این محصول جدیدش را اعلام و منتشر نکرده است.