لپ‌تاپ‌های ارزان قیمت و پرفروش IBM LENOVO

بازار دیجیتال- مدل N۵۰۰ -۶۵G به عنوان لپ‌تاپ پرفروشی از سری لپ‌تاپ‌های ارزان قیمت IBM LENOVO در بازار داخلی معرفی شد. طبق اعلام سازگار ارقام، نمایندگی فروش لپ‌تاپ‌های این برند در بازار داخلی‌،N۵۰۰- ۶۵G یک لپ‌تاپ ارزان‌قیمت است که به صفحه نمایش ۴/۱۵ اینچ از نوع wxga با وضوح تصویر ۸۰۰×۱۲۸۰ نقطه در اینچ است و وزنی معادل ۷۴/۲ کیلوگرم دارد. لپ‌تاپ ارزان‌قیمت همچنین به پردازنده Intel Core ۲ Duo P۷۳۵۰, ۲.۰۰ GHz‌، رم یک گیگابایتی از نوع DDR۲ و ‌هارددیسکی با ظرفیت ۲۵۰ گیگابایت SATA مجهز است.

تجهیز به اپتیکال درایوMulti Burner DVD Dual-Layer‌، کارت گرافیکی Intel ۴۵۰۰MHD ۲۵۶MB‌، بلوتوث و ... از سایر ویژگی‌های این لپ‌تاپ است.

لپ‌تاپ مذکور با قیمت ۷۱۵‌هزار تومان و ضمانت سازگار ارقام به فروش می‌رسد. این نمایندگی همچنین مدل LENOVO N۵۰۰- ۴۸G را از لپ‌تاپ‌های پرفروش این برند معرفی کرد که قیمت آن نیز ۷۱۵‌هزار تومان است.

لپ‌تاپ مذکور به صفحه نمایش ۴/۱۵ اینچ از نوع wxga با وضوح تصویر ۸۰۰×۱۲۸۰ نقطه در اینچ مجهز است و وزن آن ۷۴/۲ کیلوگرم است.

این لپ‌تاپ به پردازنده Intel Core ۲ Duo T۵۸۰۰, ۲.۰۰ GHz‌، رم یک گیگابایتی و ‌هارددیسکی با ظرفیت ۲۵۰ گیگابایت SATA مجهز است.تجهیز به کارت گرافیکیIntel GMA ۴۵۰۰M اپتیکال درایو Multi Burner DVD Dual-Layer و بلوتوث و ... از سایر ویژگی‌های این لپ‌تاپ است.